كدخبر: 2031 تاريخ : 4 مارس 2022 - 13:25

دیدار سرپرست فرمانداری کبودراهنگ با نیروهای تازه استخدام شده بخشداری های تابعه

دیدار سرپرست فرمانداری کبودراهنگ با نیروهای تازه استخدام شده بخشداری های تابعه

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ با تعدادی از نیروهای جدیدالورود که از طریق آزمون استخدامی برای اشتغال در بخشداریهای تابعه پذیرفته شده اند در اولین روز کاری دیدار و گفتگو کرد.

‍ ابراهیم خانی در این دیدار گفت: جایگاه فرمانداری و بخشداری در سطح شهرستان جایگاه والا وارزشمندی است که کارکنان آن بایدبا اقتدارتوأم باتعامل وهمکاری وهم افزایی با دستگاههای اجرایی درحفظ وارتقاء این جایگاه بکوشند.
وی با اشاره به اینکه شهدا و شهید قاسم سلیمانی به عنوان جلوداران ایجاد تمدن نوین اسلامی هستند و در این عرصه، الگوهای بسیار مطلوبی برای مردم به خصوص جوانان در جامعه اسلامی هستندگفت: تکریم ارباب رجوع یک اصل مهم وبا اهمیت در حیطه کاری فرمانداری و بخشداری ها است ودراین زمینه باید کارکنان الگویی برای دیگر دستگاههای اجرایی شهرستان باشد.
سرپرست فرمانداری کبودراهنگ تآکیدکرد:باید باید با اخلاق، روی خوش و توجه به حفظ حقوق و کرامت انسانی با مراجعان برخورد کنیم که تحقق این موضوع مهم نیازمند به تعامل وهمکاری دوستانه همه کارکنان است.
وی اظهارداشت: باید تلاش کنیم درکناریکدیگر ودرفضایی صمیمی برای شهرستان کبودراهنگ اتفاقات مثبتی رقم بزنیم ودراین راستا ازپیشنهادات مؤثروسازنده همه کارکنان استقبال خواهم کرد زیرا اعتقاد دارم کارشناسان فرمانداری و بخشداری ها همه صاحب فکر و ایده و تجربه هستند می توانند درجهت موفقیت وتوسعه روز افزون شهرستان بنده را کمک کنند./روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار