كدخبر: 2510 تاريخ : 14 جولای 2023 - 18:54
نماینده مردم بهار وکبودراهنگ با حضور در تحریریه همدان پیام:

وارث کلنگ‌زنی‌های بیهوده شده‌ایم

وارث کلنگ‌زنی‌های بیهوده شده‌ایم

سنگینی بار برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام مدت‌ها است بر دوش استان همدان مانده است. پس از گذشت سال‌ها از آغاز برخی پروژه‌ها در جای‌جای استان، هنوز هم اگر پای مصاحبه مسئولان استان بنشینید دلیل بر زمین ماندن پروژه هارا دولت‌های قبلی می‌دانند. این در حالی است که مسئولان برای تکمیل این پروژه‌ها فرصت بسیار داشته‌اند.

برخی از پروژه‌ها در حد کلنگ زدن باقی‌مانده‌اند و از مسئولی به مسئول بعد منتقل شده‌اند. طبق گفته منابع معتبر مدیریت ضعیف وبی انگیزه برخی از مدیران استانی هم منجر می‌شود به دلیل تعریف‌نشدن پروژه اعتبارات تملک سرمایه‌ای برخی ادارات به خزانه برگردد.

در شرایط اقتصادی فعلی که نباید این اتفاق بیفتد اگر برخی مدیران تا شهریور پروژه تعریف نکنند اعتبارات به خزانه بازگشته و استان آسیب می‌بیند. برای برخی ادارات ۸۳ میلیارد تومان، برخی ۵۰ میلیارد تومان و تا ۳۰ میلیارد تومان تعریف شده ورقم های قابل‌توجهی است درحالی‌که پروژه‌ای تعریف نشده است. برخی از مسئولان هم تنها وارث کلنگ‌زنی‌های بیهوده‌ای هستند که در دوره‌های گذشته زده شده است.

اما برخی دیگر از مسئولان حس تعلق خاطرشان به استان و به‌خصوص شهرستان‌هایی که در آن خدمت می‌کنند را حفظ کرده‌اند وبا آغاز و یا به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگی را در سطح شهرستان و حتی استان رقم زده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ یکی از آن مسئولانی است که پروژه‌هایی که در حد کلنگ زدنی باقی‌مانده و فراموش شده بود را با پیگیری‌های زیاد و تلاش‌های بی‌وقفه به یاد آورده و زنده کرده است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار