كدخبر: 2526 تاريخ : 14 جولای 2023 - 19:30

اقدامات و پی گیری های نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در حوزه های بهداشت و درمان ࣣ آب و برق

اقدامات و پی گیری های نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در حوزه های بهداشت و درمان ࣣ آب و برق

توسلی در گفتگو با پیام همدان گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز درمانگاه روستای سیمین از توابع بخش مرکزی در حال تکمیل است. همچنین درمانگاه شهرک فرهنگیان بهار که سالیان سال متوقف شده بود، تأمین اعتبار شد. بارفع اشکالات فنی برق و… این پروژه هم اکنون ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی بهار نیز پس از سال‌ها تکمیل شد و پس از سه بار برگزاری آزمون استخدامی حدود یک سال ونیم است شروع به کار کرده است. تبدیل خدمات مرکز جامع سلامت شهر مهاجران به شبانه‌روزی از دیگر اقدامات این حوزه به شمار می‌رود.

وی گفت:در کبودراهنگ درحال ساخت اورژانس و انباردارویی هستیم  همچنین درمانگاه شیرین سو چهار خانه بهداشت درحال ساخت است و ساخت درمانگا تامین اجتماعی کبودراهنگ نیزبزودی آغاز خواهد شد .دو دستگاه لاپاروسکوپی برای دو شهرستان تامین شده است که کمک بزرگی به جراحان و مردم دو شهرستان بهاروکبودراهنگ شده است.

توسلی افزود: هنرستان بهیاری خواهران و برادران با مساعدت وزیر بهداشت ایجادشده و سال گذشته اقدام به پذیرش دانش آموز کرد.همچنین اقدامات اولیه برای احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در کبودراهنگ نیز انجام شده است.

توسلی درباره اقدامات و پیگیری‌های صورت‌گرفته در حوزه آب و برق گفت: به دلیل تنش آبی شدید در منطقه با پیگیری از وزارت نیرو و حمایت استاندار و همت مسئولان آبفا و قرارگاه چندین مجتمع آب‌رسانی در دو شهرستان در حال احداث است از جمله مجتمع حسین‌آباد عاشوری در بهار و مجتمع عظیم دره و خلعت آباد و مهربان در کبودراهنگ و ده‌ها حلقه چاه حفر شده و تمام ظرفیت‌ها برای تأمین آب بکار گرفته شده است؛ اما متأسفانه همچنان در چندین روستا به‌ویژه بخش مرکزی کبودراهنگ و صالح‌آباد مشکل داریم که با پپیگیری‌های انجام شده ۲۶ روستا به طرح تنش ابی اضافه شدند و امیدواریم که به‌زودی تأمین اعتبار و اقدامات لازم انجام شود.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار