كدخبر: 2522 تاريخ : 14 جولای 2023 - 19:06
نماینده مردم شهرستان‌های بهار وکبودراهنگ:

مسیر سه شهر زنجان، بیجار و همدان به هم متصل می‌شوند

مسیر سه شهر زنجان، بیجار و همدان به هم متصل می‌شوند

نماینده مردم شهرستان‌های بهار وکبودراهنگ از اتصال مسیر سه شهر زنجان، بیجار و همدان خبر داد و گفت: به دلیل خاکی بودن ۱۱ کیلومتر مسیرهای روستاهای مرزی استان زنجان، شهرستان بیجار وکبودراهنگ از طریق روستاهای باشقورتَران وقزانقره و کهنه حصارمردم با مشکلات زیادی مواجه بودند که با پیگیری بنده و نماینده بیجار ۲۱ میلیارد تومان منابع آن از طریق راهداری و منابع در اختیار نمایندگان تأمین شده است.

با بهسازی و آسفالت این ۱۱ کیلومتر مسیر سه شهر زنجان، بیجار و همدان به هم متصل می‌شوند. بر همین اساس ۱۵ میلیارد تومان از راهداری، ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده بهار وکبودراهنگ، ۲ میلیارد تومان نیز از اعتبارات نماینده بیجار برای این راه مصوب کردیم که به‌زودی مناقصه و سپس عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

فتح ا… توسلی ادامه داد: در حوزه راه بهار به کبودراهنگ نیز به دلیل وجود راه‌بین مزارع ریکان مزرعه اهالی شهر مهاجران در بن‌بست قرار داشتند که با بازگشایی این مسیر و ارتقای آن از محل اعتبارات راهداری و نماینده بازگشایی و آسفالت‌ریزی آن انجام شد. یک کیلومتر از مسیر باقی‌مانده است که به‌زودی تمام می‌شود.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار