كدخبر: 2550 تاريخ : 20 جولای 2023 - 12:14

مطالبه به حق مردم با وعده نماینده عملی شد

مطالبه به حق مردم با وعده نماینده عملی شد

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ : جاده کم عرض خلعت آباد به کبودراهنگ حدود ۱۲ کیلومتر است و این جاده فرعی از روستاهای خان آباد، پرورق ،کردآبادو  خلعت آباد عبور می‌کند و در برخی مواقع حتی  حرکت با سرعت  ۵۰ تا هم می‌تواند حوادث تلخ و ناگواری را به دنبال داشته باشد و هر سال تصادفات زیادی در این مسیر رخ می‌دهد و متاسفانه تاکنون افراد زیادی در این جاده جان خود را از دست دادند.

در سال ۱۳۹۵ مسئولان کلنگ چهار خطه کردن این جاده را به زمین زدند ولی زحمت پیگیری ادامه کار را به خود ندادند و این مسئله موجب گله‌مندی و نارضایتی مردمان این منطقه شد.

این مشکل تا ۲ سال پیش همچنان به قوت خود باقی بود تا اینکه توسلی نماینده مردم بهار کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی دل به دریا زد و برای مطالبه به حق مردم این منطقه آستین بالا زد و با پیگیری‌های شبانه روزی خود توانست ماده ۲۳ این جاده را اخذ کند.

مشکلات این مسیر پرپیچ و خم هیچگاه نتوانست وی را در انجام کارش ناامید کند با رایزنی‌های بی‌شمار بالاخره توانست راه را هموار کند و موجب خرسندی و رضایتمندی مردم منطقه باشد.

طبق وعده‌ای که نماینده مردم بهار کبودراهنگ در مجلس  شورای اسلامی به مردم داده بودتعریض جاده کبودراهنگ به خان آباد آغاز شده و مناقصه باند دوم نیز برگزار شده و به زودی انجام خواهد شد .

هرچند که برخی از افراد هنوز هم به نتیجه رسیدن این کار بزرگ توسط نماینده در باورشان نمی‌گنجد و به طریق مختلف می‌خواهند با نادیده گرفتن پیگیری‌ها، دوندگی‌ها و تلاش‌های شبانه روزی توسلی انجام این کار را به نام دیگران نمایش دهند

ولی خوشبختانه مردمان این دیار همراه و همدل نماینده هستند و با درک و شعور و فهم بالایی که دارند قدردان تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی وی هستند و سیاه‌نمایی‌های تعدادی معدودی  از افراد  نه می‌تواند اعتماد مردم را نسبت به نماینده خدشه‌دار کند و نه نماینده را از تلاش‌ برای رشد و توسعه این شهرستان ناامید می‌کند .

امیدوارم اجرای این پروژه موجب کاهش تصادفات و رفع مشکلات مردم   باشد و دیگر شاهد حوادث تلخ در این مسیر نباشیم.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار