كدخبر: 2504 تاريخ : 11 جولای 2023 - 16:17

‍ عملیات اجرایی چهار بانده کردن خلعت آباد – کبودراهنگ این هفته آغاز می‌شود

حادثه تلخ جاده خلعت آباد به کبودراهنگ و جان باختن ۷ نفر دل همه مردم را به درد آورد.

‍ عملیات اجرایی چهار بانده کردن خلعت آباد – کبودراهنگ این هفته آغاز می‌شود

خبرنگار_ اکرم حمیدی ؛ چه بسیار خانواده‌هایی که با از دست دادن جان عزیزانشان در این مسیر داغدار شدند و فراقشان  با هیچ چیز دیگری قابل جبران نیست.

متاسفانه مدیریت مدیران ناکارآمد یکی از چالش‌های بزرگی است که شهرستان کبودراهنگ با آن دست و پنجه نرم می‌کند و مسئولان زیادی آمده اند و رفته اند و هیچ یک از آنها نتوانستند حق مردم این شهرستان را ادا کنند و بسیاری از آنها  برای ترس از دست دادن پست و مقامشان از مشکلات شهرستان دم نزدند تا مبادا خدای نکرده موقعیتشان به خطر بیفتد و مجبور باشند صندلی داغ مدیریتی را ترک کنند در حالی که اگر مسئولان دلسوزانه برای این شهرستان تلاش می‌کردند و دست به دست هم می‌دادند وضعیت این چنین نبود.

کلنگ چهار بانده شدن جاده خلعت آباد به کبودراهنگ سال ۹۵ به زمین زده شد و از آنجایی که مردم  منطقه مطالبه‌گر نبودند و مسئولان وقت هم به بهانه نبود اعتبار و بهانه‌های دیگر دست روی دست گذاشتند و در این چند سال گذشته همتی برای این کار نکردند و قدمی برنداشتند افراد زیادی به دلیل بی مسولیتی مسولان جان شیرینشان را از دست دادند.

متاسفانه بی‌تفاوتی مسئولان وقت موجب بروز چنین حادثه تلخ و ناگوار در این جاده شد تا اینکه با پیگیری‌های شبانه روزی توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بعد از دو سال پیگیری سخت و طاقت فرسا بالاخره ماده ۲۳ این جاده اخذ شد و با کش و قوس‌های فراوان اعتبار آن نیز تامین شد و طبق قولی که وزیر راه شهرسازی داده است عملیات اجرایی آن طی این هفته آغاز خواهد شد.

همچنین ماده ۲۳ جاده همدان -علیصدر نیز توسط نماینده مردم بهار کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اخذ شده و به زودی عملیات اجرایی این  مسیر پر رفت و آمد و پرخطر که به جاده مرگ نیز معروف است آغاز می‌شود.

امیدواریم با اجرایی شدن این پروژه‌ها دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

با پیگیری‌های مجدانه  توسلی نماینده  پروژه چهاربانده شدن کبودراهنگ به خلعت آباد به پروژه ملی کبودراهنگ- قیدار -سلطانیه الحاق شد و عنوان آن نیز  به کبودراهنگ -خلعت آباد- قیدار- سلطانیه اصلاح شد.

از آنجایی که یک دست صدا ندارد از دیگر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی نیز انتظار می‌رود که دوشادوش نماینده برای چهار بانده شدن خلعت آباد -کبود راهنگ و همدان- علی صدر قدم بردارند و  از هیچ تلاشی دریغ نکنند و مرهم  دل داغ دیدگان  و مردم این منطقه باشند.

متاسفانه در این روزها در برخی از گروه‌ها و کانال‌ها شاهد تخریب نماینده و کمرنگ جلوه دادن اقدامات و پیگیری‌های وی از طرف برخی از افراد هستیم.

حال سوال اینجاست که کلنگ چهار بانده شدن کبودراهنگ به خلعت آباد که در سال ۹۵ به زمین زده شد این افراد به اصطلاح مطالبه‌گر چرا از مسئولان وقت پیگیر این کارها نبودند یا  مشکل شهرستان آن موقع  برایشان اهمیتی نداشت و یا اینکه نمی‌خواستند آب در دل کسانی که هنوز هم سنگشان را به سینه می‌زنند تکان بخورد .

کمی منصف باشیم و طوری قلم بزنیم که رضای خدا در آن دیده شود چرا که  با تخریب  و ادعای دروغین و سیاه نمایی, کاری از پیش نخواهد رفت پس اگر می‌خواهیم مطالبه‌گر باشیم از راه درستش وارد شویم و با انتقادهای سازنده و به جا در جهت رشد و توسعه شهرستان قدم برداریم.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار