كدخبر: 2671 تاريخ : 11 آگوست 2023 - 15:47

تجلیل نماینده بهار وکبودراهنگ از خبرنگاران

به مناسبت هفته خبرنگار فتح الله توسلی نماینده مردم شريف شهرستانهای بهار وکبودراهنگ در دو مراسم جداگانه از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه ای منطقه تجلیل کرد.

تجلیل نماینده بهار وکبودراهنگ از خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ آئین گرامیداشت هفده مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در شهرستان کبودرآهنگ، با حضور جمعی از خبرنگاران واصحاب مطبوعات شهرستان کبودراهنگ، درعلیصدر و مراسم مشابهی در لالجین باحضور خبرنگاران شهرستان بهار برگزارگردید.

صبح روزپنج شنبه نوزدهم مرداد، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، با حضور نماینده مردم بهارو کبودراهنگ و سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کبودراهنگ و جمعی از خبرنگاران واصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ضمن تکریم جایگاه  خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه افزود: بنده مفتخرم که خودم به عنوان فردی اهل رسانه فعالیت کرده و می کنم و از سختی کار و مسائل و مشکلات  این حوزه مطلع می باشم.

نماینده مردم بهارو کبودراهنگ با اشاره به جایگاه و اهمیت فعالیت  خبرنگاران بر موضوع امانت داری، صداقت در انعکاس اخبار و رعایت حقوق مردم و انعکاس و تبیین خدمات نظام تاکید کرد.

توسلی انعکاس مسائل ومشکلات  مردم به مسئولین و  تشریح و‌نشرر عملکردها و واقعیت ها و امید افرینی را نقش برجسته اصحاب قلم خواند و گفت: اصحاب رسانه و قلم با تلاش و جدیت و خلاقیت و تعهد نسبت به آنچه که وظایف و حوزه اختیارات آنهاست می بایست  در برقراری ارتباط بین مردم با مسئولان از طریق بیان واقعیت ها و انتقال خواسته های مردم و پاسخگویی مسئولان ورود پیدا کنند.

نماینده مردم بهار وکبودراهنگ همچنین افزود: رسالت رسانه ها ایجاد امید برای مردم و در کنار آن مطالبه‌گری  از مسئولین است.

وی  همچنین اظهار داشت: جایگاه خبرنگاران در انعکاس واقعیات  در همه ادوار از اهمیّت و تأثیر بسیاری برخوردار بوده و  نقش به سزایی در آگاه‌ سازی مردم  دارند.

 نماینده مردم، نقد منصفانه را مایه رشد جامعه برشمرد و افزود: نقد و‌مطالبه گری و نشر حقیقت ها در بین مردم و خادمین مردم باعث رشد و  امید آفرینی است و این امر می بایست در راستای اصول اخلاقی و با شیوه صحیح ان صورت گیرد.

در ادامه خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مردم  بهار و کبودراهنگ و اداره ارشاد به  بیان مسائل  و مشکلات حوزه خبر، من الجمله حمایت از حوزه خبر، بیمه و مسکن، تسهیلات و عدم اطلاع رسانی به موقع ان، ملزومات وتجهیزات مورد نیاز و …  در این شهرستان  پرداختند.

در پایان با اهدای لوح از خبرنگاران و اصحاب قلم  دو شهرستان تقدیر شد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار