كدخبر: 2645 تاريخ : 9 آگوست 2023 - 12:10
توسلی:

حذف واسطه‌ها و دلال‌ها کمک به کشاورز و حمایت از مصرف کننده است

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت محصولات در نقاط مختلف باید بررسی شود و وظیفه ما کمک به کشاورز و حمایت از مصرف کننده است و حذف واسطه‌ها و دلال‌ها کمک به هر دو بخش است.

حذف واسطه‌ها  و دلال‌ها کمک به کشاورز و حمایت از مصرف کننده است

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ فتح الله توسلی در نشست بررسی روند اجرای زنجیره‌ای تأمین میادین میوه و تره بار محصولات سیب زمینی و‌ سیر در راستای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده که با حضور مدیرعامل سازمان  میادین میوه و تره بار تهران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: باید بخشی از غرفه‌های میادین به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

وی گفت: دغدغه کشاورزان نوسانات قیمت است، با این روند محصولات با قیمت عادلانه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و تولیدکننده هم بازار پایدار و مطمئنی خواهد داشت.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث امنیت غذایی مردم موضوع مهمی است و با رعایت الگوی کشت و مدیریت محصولات می‌توان بازارهای داخلی و خارجی را تامین کرد.

وی گفت: وضعیت محصولات در نقاط مختلف باید بررسی شود و وظیفه ما کمک به کشاورز و حمایت از مصرف کننده است و حذف واسطه‌ها  و دلال‌ها کمک به هر دو بخش است.

* آماده واگذاری غرفه هستیم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه تثبیت قیمت هنر می‌خواهد و اگر در سازمان جهاد این موضوع مدیریت شود بهتر خواهد شد، گفت: تا زمانی که تشکل‌ها فعال نشوند به راحتی نمی‌توان تصمیم گرفت.

ایوب فصاحت افزود: در راستای تامین زنجیره‌ای بازار میادین تره بار تهران توافق ما به صورتی است که هم مصرف کننده بتواند به راحتی خرید کند و هم از تولید کننده حمایت شود.

وی ادامه داد: امیدواریم مسیری باز شود تا این همکاری پایدار ایجاد شود تا هم قیمت تضمینی برای تولیدکننده و حذف واسطه  با همکاری و نظارت سازمان صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: همچنین آماده واگذاری غرفه هم هستیم تا محصولات سیب زمینی، سیر و گوجه فرنگی در میادین به صورت مستقیم به بازار برود.

وی ادامه داد: در حوزه فرآوری بعضی محصولات نیز می‌توانیم همکاری داشته باشیم و بر این باور هستیم ارتباط با صنایع تولیدی منجر به موفقیت تشکل‌ها خواهد شد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار