كدخبر: 2705 تاريخ : 24 آگوست 2023 - 13:08
توسلی:

مرکز تحقیقات کشاورزی زیربنای ارتقای بخش کشاورزی است/ افزایش کیفیت و کمیت تولید با پژوهش انجام می‌شود

فتح الله توسلی در بازدید از مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان با اشاره به این که کشاورزی در شهرستان های بهار و کبودرهنگ بعنوان اولین منبع تولید به شمار می‌رود تصریح کرد: برای این که بتوانیم اقتصاد شکوفایی داشته باشیم ناگزیر به ارتقای وضعیت بخش کشاورزی هستیم.

مرکز تحقیقات کشاورزی زیربنای ارتقای بخش کشاورزی است/ افزایش کیفیت و کمیت تولید با پژوهش انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی مرکز تحقیقات کشاورزی را به عنوان اصلی‌ترین زیربنای ارتقای بخش کشاورزی یاد کرد و گفت: پژوهش و تحقیق زیربنای هرگونه توسعه و پیشرفتی در هر منطقه و نقطه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز برای بهبود کیفیت و کمیت تولید محصول به پژوهش و تحقیق و استفاده از داده‌های آن‌ها نیاز داریم تصریح کرد: در حوزه تحقیقات کشاورزی باید به گونه‌ای کار شود تا بتوانیم علاوه بر تولید نیازهای استان به صادرات محصولات نیز کمک شود.

توسلی، رفع مشکلات حوزه تحقیقات کشاورزی را اصلی مهم برای بهبود وضعیت کشاورزی دانست و گفت: همه باید برای تحقق خواسته‌های محققان و پژوهشگران در مرکز تحقیقات کشاورزی کمک کنیم.

وی افزود: مجلس شوراي اسلامي با تمام توان خود از مراكز تحقيقاتي مانند تحقیقات و آموزش کشاورزی حمايت خواهد كرد و از هيچ تلاشي در راه رفع مشكلات پيش روي پژوهشگران و محققان دريغ نمي‌كند.

وی در پایان از همه فعالیت‌های کارکنان و مدیریت مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان به واسطه اقدامات اثرگذار پژوهشی و تحقیقاتی قدردانی کرد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار