كدخبر: 2664 تاريخ : 11 آگوست 2023 - 12:18

نشست مطبوعاتی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با خبرنگاران شهرستان بهار

خبرنگاری یک شغل مقدس، اثرگذار و حیاتی است،نقد و انتقاد باید در جامعه باشد ،ارائه خدمات در مناطق محروم، پیشرفت پایدار و پیوسته را به دنبال دارد.

نشست مطبوعاتی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با خبرنگاران شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالین این عرصه گفت:خبرنگاری یک شغل مقدس، اثرگذار و حیاتی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و …است.

وی با بیان اینکه مردم براساس اطلاعاتی که به آنها می‌رسد کارهای خود را پیگیری کرده و موضع‌گیری می‌کنند، عنوان کرد:گاهی یک خبر جامعه را به طرف بحران، مشکلات و درگیری هدایت می کند و خبر درست و حکیمانه جامعه را به سمت صحیح هدایت کرده و زمینه شکل‌گیری در راستای آگاهی‌سازی لازم را به وجود می‌آورد

فتح الله توسلی با بیان اینکه پیگیری ها در بخش های مختلف صورت می گیرد چه دولت و چه مجلس  کار می‌کنند، ابراز کرد: نقد و انتقاد باید در جامعه باشد و نباید از نقد منصفانه عقب‌نشینی کرد و ادبیات درست و به موقع بدون تحریک‌آمیزی و به دور از مسائل حاشیه‌ای ضروری است.

وی  با تاکید بر اینکه انعکاس مطالب از سر دلسوزی و در راستای منافع و مصالح مردم یک ضرورت انکارناپذیر است، ابراز کرد: نباید به دنبال بازی کردن با افکار عمومی و ریختن آبروی یک مومن و به تبعیت از آن برهم زدن آرامش جامعه بود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه آموزش شیوه مطالبه و مطالبه‌گری است، خاطرنشان کرد: امید است همواره در راستای توسعه منطقه قلم بزنید و می‌طلبد مسئولان نیز در این راستا و هم در حوزه مشکلات جامعه رسانه شما را حمایت کنند.

توسلی با تاکید بر اینکه توجه به پیشرفت و رشد مناطق روستایی  از موضوعاتی است که در کاهش حاشیه نشینی و رشد فعالیت های کشاورزی،اشتغال و .. تاثیر دارد، گفت: ارائه خدمات در مناطق محروم، توسعه پایدار و پیوسته را به دنبال دارد.

وی به برخی از  پیگیری های خود در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در بخش های درمان ،راه ،ورزش و بهسازی کارهای بزرگی در سطح شهرستان صورت گرفته و یا درحال انجام است.

توسلی با اشاره به نشست بررسی مسائل و موضوعات ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهار گفت: مخابرات نقش اساسی در حوزه رونق و رشد تولید دارد و در نشست با معاون وزیر ارتقا سایت های مخابراتی، بررسی شبکه های مورد نظر  در روستاها با هدف ارائه اینترنت پرسرعت مخابرات و  احداث ۷ دکل مخابراتی نیو سایت برای روستاهای شهرستان بهار مصوب شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی و  ۴بانده کردن محور همدان بهار گل تپه علیصدر یکی از محور های پر تردد و حادثه خیز استان  یکی از پروژه های مهم استان به شمار می آید که از جدی ترین و ضروری ترین مطالبات مردم بود.

وی به تامین اعتبار تکمیل سالن های ورزشی مهاجران و زمین فوتبال این شهر اشاره کرد و گفت: همچنین مجموعه ورزشی شهید جوادی صالح آباد از سال ۱۳۸۳ متوقف شده بود که با تامین اعتبار آن به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان اکنون عملیات اجرایی آن شروع شده است .

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ گفت:عقد تفاهم نامه اجرای خط انتقال فاضلاب شهر لالجین به تصفیه خانه نیز صورت گرفته که اجرای خط انتقال آن به طول ۶ونیم کیلومتر  با رعایت فاصله از خط انتقال آب سد تالوار صورت می گیرد.

وی به حوزه سلامت اشاره کرد و گفت :تجهیز بیمارستان آیت الله بهاری به دستگاه لاپاراسکوپی و  درمانگاه شهرک فرهنگیان بهار و درمانگاه سیمین نیز در حال تکمیل است قطعا با تجهیز و ایجاد  زیرساخت های سلامت و درمان  خدمات دهی مطلوب خواهیم داشت.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار