كدخبر: 2624 تاريخ : 3 آگوست 2023 - 23:54

همت راسخ و اراده قوی توسلی غیر ممکن‌ها را ممکن کرد

همت راسخ و اراده قوی توسلی غیر ممکن‌ها را ممکن کرد

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ از نیمه‌های سال ۱۴۰۰ که توسلی به عنوان نماینده با انتخاب مردم  روی کار آمد کفش‌های آهنین خود را به پا کرد و با همتی راسخ برای برطرف کردن مشکلات دو شهرستان بهار و کبودراهنگ شبانه روز پای کار است.

هرچند که برخی‌ها با کمرنگ جلوه دادن اقدامات توسلی و نادیده گرفتن کارهای بزرگی که تاکنون هیچ نماینده ای نتوانسته در این حوزه انجام دهد برایش سنگ‌اندازی می‌کنند ولی تلاش‌ها و پیگیری‌ها و به نتیجه رساندن مشکلات بزرگی که سد راه پیشرفت دو شهرستان است امیدی تازه در دل وی ایجاد می‌کند و با اراده قوی‌تر به دنبال رفع مشکلات در تلاش است.

پس از سال‌ها انتظار بالاخره با تلاش شبانه روزی نماینده مردم بهار کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی عملیات چهاربانده شدن مسیر پرپیچ و خم و پرحادثه همدان- گل تپه- علیصدر نیز آغاز شد و در کنار این پروژه مهم پروژه چهار خطه شدن خلعت آباد- کبودراهنگ نیز در حال اجراست.

اخذ ماده ۲۳ جاده خلعت آباد- کبودراهنگ و همدان -گل تپه- علیصدر کار بسیار دشوار و پر دردسری بود که توسلی توانست بعد از دو سال دوندگی بالاخره مطالبه چندین ساله مردم را به سرانجام برساند

 با چهار بانده شدن همدان -گل تپه -علیصدر و کبودراهنگ -خلعت آباد آمار تصادفات کاهش خواهد  یافت  و مسیری ایمن برای مردم فراهم خواهد شد امیدواریم  با اتمام این پروژه ها دیگر شاهد تصادفات و حوادث تلخ و ناگوار در این مسیرها نباشیم .

و در نهایت باید گفت که مردمان این منطقه قدردان چنین نماینده پرتلاش و سخت کوشی هستند و به انتخاب خود افتخار می‌کنند و از  اعتمادی که به وی داشتند بسیار خرسندند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار