كدخبر: 2821 تاريخ : 28 سپتامبر 2023 - 10:41
توسلی:

شرکت مخابرات برای جلوگیری از سرقت کابل‌های مسی تدبیر کند/ پروژه‌های فیبر نوری کاملا تعطیل شده است

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس ضمن برشمردن مشکلات حوزه مخابرات، گفت: شرکت مخابرات برای جلوگیری از سرقت کابل‌های مسی تدبیر کند، برخی مناطق حوزه انتخابیه‌ام حدود ۶ ماه است که از نعمت بهره مندی از تلفن ثابت و اینترنت محروم هستند و در همزمان با آغاز سال تحصیلی این مسئله خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است.

شرکت مخابرات برای جلوگیری از سرقت کابل‌های مسی تدبیر کند/ پروژه‌های فیبر نوری کاملا تعطیل شده است

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ فتح الله توسلی  با برشمردن ایرادات و مشکلات حوزه مخابرات به ویژه  در حوزه انتخابیه خود، عنوان کرد: در بسیاری از روستاهای منطقه، کابل‌های مسی مخابرات سرقت شده و در برخی روستاها حدود ۵ الی ۶ ماه ارتباط تلفنی قطع شده است. حتی برخی مناطق کابل‌های مسی دو مرتبه به سرقت رفته است.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس با اشاره به شروع سال تحصیلی بر ضرورت اتصال خطوط تلفن ثابت و برقراری اینترنت تأکید کرد و افزود: در حال حاضر که به فصل بازگشایی مدارس رسیده ایم، نیاز به اینترنت و خطوط تلفن ثابت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌‎شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: از سوی دیگر پروژه‌های فیبر نوری نیز کاملا تعطیل شده و امیدی به اجرای این پروژه در سطح حوزه انتخابیه نیست.

وی، یکی دیگر از مشکلات شرکت مخابرات را نارضایتی بازنشستگان این شرکت دانست و گفت: نهایتا برای طرح این مشکلات، هفته گذشته کمیسیون اقتصادی با اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات و سهام داران نشست مشترک برگزار کرد و کمیسیون بحث اصلاح ساختار شرکت مخابرات را مطرح کرد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: شرکت مخابرات که وظیفه تأمین خدمات عمومی را دارد باید پاسخگو باشد ولی با این بهانه که این شرکت خصوصی بوده، پاسخگو نیستند. شرکت مخابرات معتقد است که زیان ده بوده و در آینده نیز زیان بیشتری خواهد داشت که این پاسخ به هیچ عنوان توجیه عملکرد ضعیف شرکت مخابرات نیست.

ماجرای جلسه‌ای که به علتی عجیب لغو شد

وی افزود: نهاتا مقرر شد برای طرح و بررسی مسائل شرکت مخابرات با حضور مسئولان محلی و استانی جلسه‌‎ای مشترک با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات در تهران تشکیل شود. قرار بود در این جلسه مدیرکل استان و رئیس اداره مخابرات حوزه انتخابیه که در مسیر تهران بودند طی تماسی عنوان کردند بر اساس پروتکل‌ها، رؤسای ادارات نباید در جلسات حضور داشته باشند.

توسلی ادامه داد: پس از شنیدن این مطلب، ترجیح دادیم ما هم در این جلسه شرکت نکنیم، چراکه معتقدم مسئولان ارشد مخابرات باید برای همکاران و مدیران خود در استان‌ها و شهرستان‌ها حرمت قائل شوند. قطعا رئیس اداره در شهرستان، اطلاعات دقیق‌تری از مسائل حوزه انتخابیه دارد و این نوع برخورد بسیار ناراحت کننده بود و جلسه‌ای که قرار بود برای حل مشکلات مردم برگزار شود لغو شد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار