كدخبر: 2960 تاريخ : 28 اکتبر 2023 - 11:55
رئیس ستاد انتخابات همدان:

افزایش ۳۰ درصدی ثبت‌نام‌ نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس در همدان

رئیس ستاد انتخابات همدان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان شمار داوطلبان نمایندگی نسبت به دوره قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۳۰ درصدی ثبت‌نام‌ نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس در همدان

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ به نقل ازروابط عمومی استانداری همدان،حسن رضانیا در روز پنجشنبه (۴/۸/۱۴۰۲) بیان کرد: پس از پایان مهلت نام نویسی، تعداد کل ثبت‌ نام‌ کنندگان نهایی در استان ۵۷۵ نفر است که ۱۰ درصد معادل ۵۷ نفر از خانم‌ها و ۵۱۸ نفر از ثبت نام کنندگان معادل ۹۰ درصد آقایان هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: همدان دارای ۹ کرسی در خانه ملت است که به ازای هر کرسی نمایندگی استان ۶۴ نفر ثبت‌نام نهایی کرده‌اند.

رضا نیا افزود: از تعدادکل ثبت‌نام‌کنندگان ۸۰ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری(معادل ۱۴ درصد)، ۴۴۹ نفر کارشناسی ارشد(معادل ۷۸ درصد)، ۳۶ نفر کارشناسی(۶ درصد) و ۱۰ نفر(۲ درصد) نیز مدرک حوزوی دارند.

ویذهمچنین گفت: ۲۷۴ نفر (معادل۴۷ درصد) ثبت‌نام‌کنندگان نهایی در استان همدان بین ۳۰ تا ۴۵ سال سن دارند.

رییس ستاد انتخابات همدان اظهارکرد: ۱۷۵ نفر در همدان، ۱۰۱ در ملایر، ۸۱ نفر در بهار و کبودرآهنگ، ۵۷ نفر در نهاوند، ۵۰ نفر در تویسرکان، ۵۳ نفر در اسدآباد و ۵۸ نفر در رزن و درگزین مدارک خود را بارگذاری و ثبت‌نام نهایی در استان همدان بین ۳۰ تا ۴۵ سال سن دارند.

رییس ستاد انتخابات همدان اظهارکرد: ۱۷۵ نفر در همدان، ۱۰۱ در ملایر، ۸۱ نفر در بهار و کبودرآهنگ، ۵۷ نفر در نهاوند، ۵۰ نفر در تویسرکان، ۵۳ نفر در اسدآباد و ۵۸ نفر در رزن و درگزین مدارک خود را بارگذاری و ثبت‌نام نهایی را انجام دادند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار