كدخبر: 2858 تاريخ : 5 اکتبر 2023 - 22:19
توسلی :

انقلابی کسی است که در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد/ تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان

انقلابی کسی است که در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد/ تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس در نشست صمیمی با فرماندهان و جمعی از بسیجیان بخش صالح آباد با حضور مسئولین گفت: دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران و ایام گرامیداشت آن فرصتی مناسب برای آشنا کردن نسل‌های جدید است که بتوان ایثارگری جان‌فشانی‌های رزمندگان و دستاوردهای انقلاب را به آن‌ها انتقال داد.

وی افزود :ارزش‌های دفاع مقدس باید به عنوان الگویی برای نسل جوان با بهترین شکل به نمایش گذاشته شود  چرا که پیوند نسل  دیروز و امروز زمینه خلق ارزش‌ها و دستاورد‌های بزرگ را به همراه دارد.

فتح الله توسلی اظهار داشت : اگر امروزه دچار مشکلات و چالش‌هایی هستیم و مردم این مهم را مشاهده و در زندگی‌شان کاستی‌ها و فشارها را تحمل می‌کنند به این جهت است که از مسیر امام خمینی (ره) فاصله گرفته‌ایم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اعتقاد به محرومین و مستضعفان داشت و تلاش می‌کرد باری از دوش مستضعفان، و محرومان بردارد گفت: امروز بازگشت به راه و مکتب امام (ره) راه موفقیت است؛ در واقع امروز انقلابی کسی است که در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی  در ادامه به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار مردم است» اشاره کرد و گفت: اولویت مجلس  بر رفع  و پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده و در این راستا تلاش می کند .

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار