كدخبر: 2895 تاريخ : 13 اکتبر 2023 - 14:59
به مناسبت سالروز ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق صورت گرفت:

حضور ۴۰۰ نفری دختران جوان و نوجوان در نهمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار

نهمین همایش قرارگاه فرهنگی و دخترانه بشری شهرستان بهار مصادف با جشن سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) تحت عنوان "دختران رسول الله (ص)" در فرهنگ سرای آیت الله بهاری(ره) شهر بهار همراه با برپایی غرفه فروش کتاب هایی در حوزه مهدويت توسط اعضای این قرارگاه برگزار شد.

حضور ۴۰۰ نفری دختران جوان و نوجوان در نهمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ به نقل از روابط عمومی قرارگاه فرهنگی و دخترانه بشری شهرستان بهار؛در این همایش دختران جوان و نوجوان با حضور ۴۰۰نفری خود از مجموعه های مختلف فرهنگی از سراسر شهرستان بهار منجمله از شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و روستاهای آبرومند، حسام آباد، راهموار، سیمین زینت بخش این جشن بودند.

گفتنی است که دختران از حضور و سخنرانی مهمان ویژه استاد حسن محمودی محقق در حوزه مهدویت و نویسنده بیش از ۳۰جلد کتاب و از مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت علیهم السلام نیز بهره مند شدند .

همچنین در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط افراد دنی و پست در کشور و دولت سوئد، دختران قرارگاه بشری با بالای سر بردن صفحات آیاتی از کلام نور، ضمن ادای احترام به آیات الهی به عنوان معجزه بزرگ پیامبر عظیم الشان اسلام و اعلام انزجار از آنها،این عمل پست اهانت کنندگان را محکوم نمودند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار