كدخبر: 2909 تاريخ : 16 اکتبر 2023 - 12:35
توسلی با اشاره به آمادگی موشک‌های مقاومت برای شلیک به سمت اسرائیل:

صهیونیست‌ها دست از پا خطا نکنند

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: هم اکنون ۱۳۰ الی ۱۵۰ هزار موشک آماده شلیک به سمت رژیم صهیونیستی است و اگر اسرائیلی ها بخواهند به جریان مقاومت آسیب بزنند یا غزه را با خاک یکسان کند، قطعا رزمندگان مقاومت پاسخ سنگین تری از حمله اخیر حماس به صهیونیست ها خواهند داد.

صهیونیست‌ها دست از پا خطا نکنند

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛فتح الله توسلی  با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، گفت: متاسفانه هم اکنون حدود ۶۰۰ هزار نفر از مردم غزه آواره شده اند و اسرائیلی ها درصدد افزایش فشار هستند تا یک میلیون فلسطینی دیگر این منطقه را ترک کنند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام زیرساخت های غزه در حملات صهیونیست ها نابود شده است، اظهار کرد: به وضوح می توان دید که اسرائیلی ها در حال قتل عام و جنایت جنگی در غزه است.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها از شکست های پی در پی خصوصا شکست اخیر در مواجه با  طوفان الاقصی عصبانی هستند، ادامه داد: بر این اساس رژیم منحوس اسرائیل درصدد درگیر کردن کشورهای منطقه از جمله لبنان در فتنه ای است که آتش آن را برافروخته است؛ مشاهده می شود که طی چند روز گذشته درگیری های پراکنده ای در جنوب لبنان و سرزمین های اشغالی صورت گرفته اما این تنش محدود است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این زمینه، افزود: حزب الله نیز هشدار داده که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد حمله همه جانبه به لبنان انجام دهد، ساکت نخواهد نشست.

توسلی با اشاره به لباس نظامی خود، گفت: این لباس هدیه دبیرکل حزب‌الله لبنان به بنده است لذا با پوشیدن این لباس به رزمندگان مقاومت می گویم در هر شرایطی در کنار آنها هستیم؛ همچنین باید یادآور شد وزیر امور خارجه کشورمان نیز در سفرهای اخیر منطقه ای خود به سران رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها این پیام را اعلام کردد که اگر بخواهند حمله زمینی به غزه را انجام دهند، جمهوری اسلامی ساکت نخواهد نشست.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی خودش می داند نیازی به ورود جمهوری اسلامی در درگیری ها نیست زیرا مقاومت دارای توانمندی های زیادی در عرصه نظامی بوده و می تواند سیلی محکمی به اسرائیلی ها بزند، ادامه داد: هم اکنون ۱۳۰ الی ۱۵۰ هزار موشک آماده شلیک به سمت رژِم صهیونیستی است و اگر اسرائیلی ها بخواهند به جریان مقاومت آسیب بزنند یا غزه را با خاک یکسان کند، قطعا رزمندگان مقاومت پاسخ سنگین تری از حمله اخیر حماس به صهیونیست ها خواهند داد.

وی با یادآوری تلاش های اخیر صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی، گفت: متاسفانه طی چند سال گذشته برخی از کشورهای عربی درصدد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند و تلاش کردند با اعزام هیات های سیاسی و اقتصادی این مهم را محقق کند؛ به آنها هشدار می دهیم که عادی سازی روابط با اسرائیلی ها نتیجه ای جزء اشغال جهان اسلام ندارد و تاوان سیاست عادی سازی را مردم مسلمان فلسطین می دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این زمینه، تاکید کرد: بر این اساس دولت ها و مقامات کشورهای اسلامی و عربی باید در مواجهه با اقدامات صهیونیست ها، موضع گیری جدی داشته باشند؛ به عنوان مثال  عربستان سعودی اخیرا اعلام کرد روابط خود با رژیم صهیونیستی را تعلیق می کند که پیام خوبی بود؛ قطری ها نیز پیام های خوبی را صادر کردند.

توسلی با اشاره به اینکه وزیر خارجه آمریکایی ها در سفر منطقه ای خود تلاش می کند کشورهای منطقه را از مداخله در جنگ با رژیم صهیونیستی باز دارد یا بتواند حمایت آنها را جلب کند، ادامه داد: بعید است با توجه به شرایط فعلی کشورهای منطقه با آمریکایی ها همراهی کنند؛ حتی کشورهایی مانند مصر و اردن هم که روابط متفاوتی با صهیونیست ها دارند، بعید است بخواهند در کنار اسرائیلی ها قرار بگیرند.

این نماینده مردم در قوه مقننه، تصریح کرد: آمریکایی ها دو ناو جنگی به منطقه اعزام کرده اند و انگلیسی ها نیز وعده اعزام ناو جنگی خود را داده اند؛ بر این اساس هشدار می دهیم اگر این نظامیان فرامنطقه ای بخواهند به ایران یا جریان مقاومت آسیبی بزنند، شرایط برای دفاع و نابودی تجهیزات نظامی و افراد آمریکایی ها آماده است زیرا جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از تامین امنیت ملی خودش کوتاه نخواهد آمد و دارای توانمندی برای دفاع از منافع ملی خود و جریان مقاومت است.

وی با اشاره به دسیسه آمریکایی ها برای آواره کردن مردم غزه و فرستادن آنها به کشورهای منطقه، اظهار کرد: چندین میلیون آواره فلسطینی در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، اردن و غیره حضور دارند؛ این کشورها دارای مشکلات جدی برای تامین نیازهای آوارگان فلسطینی دارند لذا این سیاست نمی تواند عملیاتی شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در این راستا، افزود: هر چند اسرائیلی ها می خواهند سرزمین فلسطین را از حضور مردم این کشور پاک کنند اما مشاهده می شود با ایستادگی مردم فلسطین و عدم تخلیه غزه، اسرائیلی ها مجبور به تعویق حمله زمینی شده اند.

توسلی تصریح کرد: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، نقض آشکار کنوانسیون ها و قوانین بین المللی بوده و اسرائیلی ها متهم اصلی قتل عام و جنایت جنگی در منطقه هستند لذا سازمان ملل، کشورهای اسلامی، مجامع حقوق بشری و دیگر سازمان های بین المللی باید در این زمینه اقدام کنند و اجازه ندهند صهیونیست ها بر جنایات خود سرپوش بگذارند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار