كدخبر: 3057 تاريخ : 18 نوامبر 2023 - 17:23
پیگیری مصوبات در وزارت ارتباطات و فناوری ؛

ایجاد ۱۵ سایت جدید مخابراتی در شهرستان های بهار و کبودراهنگ

سومین جلسه وزارت ارتباطات با حضور توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی ،شرکت همراه اول ، شرکت مخابرات استان و اداره کل ارتباطات استان جهت پیگیری مصوبات نشست بررسی مسائل ارتباطی و مخابراتی شهرستان های بهار و کبودراهنگ که در محل فرمانداری صورت گرفته بود در وزارتخانه برگزار شد.

ایجاد ۱۵ سایت جدید مخابراتی در شهرستان های بهار و کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ؛ فتح الله توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در این نشست با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت بر تسریع در اجرای مصوبات و توسعه زیرساخت های مخابراتی تأکید کرد. 

همچنین در این نشست مصوب شد شرکت مخابرات نسبت به ایجاد ۱۵ سایت جدید مخابراتی و ارسال معیار sar تا یکم آذر ۱۴۰۲ اقدام نمایند  و زمان راه اندازی آنها نیز تا پایان سال تعیین گردید،و همچنین به منظور افزایش کیفیت ارتباطی ارتقاء تجهیزات مخابراتی بیش از ۷ مرکز مخابراتی، و افزایش پهنای باند  11 سایت روستایی در مدت زمان تعیین شده صورت گیرد.

شایان ذکر است که حسب پیگیری ها روستاهای طاسران،ولی محمد،هارون آباد، حسین آباد،فسیجان و سلیمان آباد به شبکه ملی اطلاعات متصل و اینترنت پرسرعت در این روستاها  برقرار شد و پیگیری برای اتصال سایر روستاها نیز ادامه دارد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار