كدخبر: 3075 تاريخ : 20 نوامبر 2023 - 11:04
استاندار همدان:

سند اقتصاد دانش‌بنیان همدان تصویب شد

استاندار همدان گفت: سند توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان برای اولین بار در کشور در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه تدوین و تصویب شد.

سند اقتصاد دانش‌بنیان همدان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ به نقل از روابط عمومی استانداری همدان ، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در ششمین جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند برش سازمانی سند اقتصاد دانش‌بنیان را اجرا کنند اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای پیگیری و دریافت سهم سازمانی اعتبارات سفر رئیس‌جمهور اهتمام ویژه داشته با شند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در پروژه‌های عمرانی باید از ظرفیت‌ شرکت‌های پیمانکاری بومی و درون استانی استفاده کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان این استان با پیشتازی رتبه اول را کسب کرد ابراز امیدواری کرد: با اجرای به هنگام سند اقتصاد دانش‌بنیان این جایگاه حفظ شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت ورود خوبی داشتند اما در حوزه کشاورزی اقدامات مورد انتظار محقق نشده و باید سرعت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود منابع، کمبود آب و مشکلاتی که در تامین انرژی مانند گاز و برق در استان وجود دارد باید برای ارتقا کیفیت محصولات به سمت دانش‌بنیان شدن فعالیت‌ها حرکت کنیم.

مبادله‌ ۹۷ درصد موافقت‌نامه‌های تملک دارایی

استاندار همدان گفت: حدود ۹۷ درصد موافقت‌نامه‌های تملک دارایی مبادله شده و بر تسریع در روند باقی‌مانده‌ آنها تاکید می شود.

قاسمی‌فرزاد افزود: از حداکثر ظرفیت‌ پیمانکاران بومی به ویژه در طرح نهضت ملی مسکن استفاده شود.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، مکاتبات با وزرا برای جذب اعتبارات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و بر همین اساس یکی از گزینه‌های مهم در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیگیری جذب اعتبارات خواهد بود.

استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های ملی پیوست قانون را مجدانه پیگیری کنند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار