كدخبر: 3027 تاريخ : 12 نوامبر 2023 - 14:05
استاندار همدان:

شهدا مایه‌ی استحکام و مانایی ایران اسلامی هستند

استاندار همدان گفت: اگر مشکلات و ابتلائات ایران اسلامی را در طول این سال‌ها با دیگر کشورها قیاس کنیم آنچه مایه استحکام، مانایی و بقای این سرزمین شده به برکت خون شهدا بوده است.

شهدا مایه‌ی استحکام و مانایی ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران دومین کنگره‌ی ملی ۸ هزار شهید استان، گفت: شهدای والامقام طبق فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) مایه مباهات و افتخار همه‌ی ما هستند.

مقام عالی دولت در استان گفت: شهدایی که در پیشگاه خداوند جان شیرین خود را هدیه کردند تا اسلام، قرآن و مانایی این سرزمین حفظ شود.

وی افزود: شهدای والامقام ایران اسلامی معلمین و اساتید بزرگی برای تمام نسل‌ها هستند.

استاندار همدان بیان کرد: با لطف و عنایت الهی و رهبری ژرف‌اندیشانه و متعالی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که مسیر راه را دقیق و عمیق شناسایی و معرفی کردند، نام و نشان ایران پا برجا ماند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: امروز فلسطین و فلسطینیان نیز ثابت کردند که ظلم و ستم پایدار نیست و در مقابل تمامی استکبار ایستاده‌اند و بینی مستکبرین را به خاک مذلت مالیده‌اند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار