كدخبر: 3018 تاريخ : 8 نوامبر 2023 - 09:36
فرماندار شهرستان بهار در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تأکید کرد:

ضرورت بیان و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان بهار با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس استان همدان و جمعی از مسئولان شهرستان بهار برگزار شد.

ضرورت بیان و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار ؛ دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در این جلسه گفت: دفاع مقدس برکات ارزنده ای برای انقلاب داشته لذا باید سعی کنیم برکات انقلاب را به نسل نوجوان و جوان جامعه با راهکارهای مختلف انتقال دهیم‌.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا، بیان خاطرات جنگ، مردمی کردن ارزش های دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت های بسیج، حضور موثر در عرصه فضای مجازی و اطلاع رسانی و راهیان نور می‌تواند از جمله روش و راهکارهای انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان باشد.

وی ادامه داد: نسل امروز به‌ویژه نوجوانان ، جوانان و دانشجویان باید با مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و این موضوع با رویکردها و برنامه‌های جدید و تاثیرگذار محقق خواهد شد.

دکتر فیض‌اللهی با اشاره به جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان انقلاب علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند خنثی کننده دسیسه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان باشد.

سردار ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز در این جلسه گفت: خون شهدا جغرافیای بدون مرز برای ما فراهم کرده‌ است و امروز آحاد مردم دنیا نسبت به رژیم‌های‌ برعلیه قدس معترض هستند.

سردار مهدی ظفری افزود: خواست خداست که خون شهدا اثر گذار باشد و خداوند امروز با حمایت از غزه با خون شهدای غزه دین خود را ترویج می‌دهد و وعده قرآنی خود را برای ما عینیت می‌بخشد.

وی تصریح کرد: خون شهدای غزه امروز موجب شده تمام مردم دنیا به رژیم غاصب صهیونیستی معترض شوند و این دستاوردی است که تنها با خون شهدا محقق شده است.

سردار ظفری در ادامه با بیان اینکه انقلاب کردیم که زمینه ظهور فراهم شود و حکومت اسلامی تشکیل دهیم و هر کسی که نگاهی غیر از این دارد نگاه ضعیفی است، خاطرنشان کرد: برای زمینه سازی ظهور مهدی (عج ) باید به فکر حکومت جهانی و تشکیل حکومت جهانی باشیم.

وی اضافه کرد: امام راحل در سخنرانی سال ۶۱ خود فرموده‌اند در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولین به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشند خائن و خطرناک هستند حتی اگر به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فدای اندیشه جهانی و فدای تفکر تشکیل حکومت جهانی برای زمینه سازی ظهور مهدی (عج) شد لذا باید ما نیز اندیشه و نگاهی جهانی مانند حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم.

ظفری با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم و نگذاریم تاریخ حوزه دفاع مقدس در پیچ زمان متوقف شود، یاد آور شد: اگر تاریخ حوزه دفاع مقدس در پیچ زمان متوقف شود به طور قطع انقلاب دچار مشکل خواهد شد چرا که ثمره انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس بوده و این ارزش های دفاع مقدس باید ماندگار بماند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار