كدخبر: 3081 تاريخ : 21 نوامبر 2023 - 09:47

فتح الله توسلی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه آفرینان تبریک گفت

فتح الله توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ ، طی پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه‌آفرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت.

فتح الله توسلی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه آفرینان تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

شجره طیبه بسیج، با عنایت الهی، امروز به مجموعه‌های عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و دلاوری‌های تاریخ ساز در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط فعلی نیز با توکل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، درعرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءالله برکات آن روز به روز بیش تر نمایان و به رشد و توسعه هرچه افزون تر کشور عزیزمان کمک خواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس یادگار امام راحل عظیم الشان(ره) را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه بسیجیان شهرستان های بهار و کبودراهنگ تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می‌نمایم.

             فتح الله توسلی

نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار