كدخبر: 3003 تاريخ : 6 نوامبر 2023 - 11:22
استاندار همدان:

فرهنگ پژوهش و فناوری باید به نحو شایسته‌ ترویج شود

استاندار همدان گفت: ترویج فرهنگِ پژوهش و فناوری باید در سطح استان و مراکز علمی به نحو شایسته و در تراز استان کهن و فرهنگ غنی پایتخت تاریخ و تمدن ایران انجام شود.

فرهنگ پژوهش و فناوری باید به نحو شایسته‌ ترویج شود

به گزارش خبر گزاری صدای کورنگ به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه( ۱۴۰۲/۸/۱۴) در ابتدای جلسه‌ شورای سیاست‌گذاری هفته پژوهش و فناوری، گفت: این روزها مدعیان حقوق بشر، عمق ددمنشی و جنایتی که در وجودشان هست را در غزه به معرض نمایش گذاشتند.

مقام عالی دولت در استان گفت: به شهادت رساندن بیش از ۹هزار و ۵۰۰ نفر از فلسطینیان بی‌گناه که بیش از ۳هزار کودک و بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر از زنان هستند، توسط رژیم جعلی صهیونیستی، انزجار جهانی را علیه این جرثومه فساد برانگیخته است.

وی افزود: عمر رژیم منحوس صهیونیستی با لطف و عنایت الهی به زودی به آخر می‌رسد.

استاندار همدان درباره هفته پژوهش هم اظهار کرد: تشویق و ترغیب فعالان عرصه پژوهش و فناوری باید در دستور کار باشد و تبیین وضعیت فعلی پژوهشی استان و چشم‌انداز این مسیر ترسیم شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: یافته‌هایی که در طول یکسال گذشته در عرصه علم و فناوری به دست آمده باید در سطح ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌ها و پژوهش‌های توسعه یافته در سطح منطقه‌ای و ملی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان گفت: انسجام و هماهنگی در بین دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر هفته پژوهش و فناوری مورد تأکید است و باید از فعالیت‌های پراکنده و بدون برنامه پرهیز شود.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار