كدخبر: 3069 تاريخ : 19 نوامبر 2023 - 10:48

پیام دکترتوسلی به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار

توسلی، نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در پیامی ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار را تبریک گفت.

پیام دکترتوسلی به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ متن این پیام به شرح ذیل است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

 ‍ تولد حضرت زینب بهترین مناسبت برای نامگذاری روز پرستار است ،پنجم جمادی الاول روز ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار و تجلیل از خدمات این قشر زحمتکش جامعه است ؛ قشری که هرگز درقبال آنچه انجام داده و می دهد مطالبه نداشته است ؛قشری که قرار است مانند زینب (س) باشد و سنگ صبور بیماران و خانواده هایشان و خود بسوزد و بسازد..

بروز بحران کرونا اهمیت این بخش از جامعه سلامت کشور که نقش اساسی در تامین امنیت ملی در حوزه بهداشت و درمان داشته اند را بیش از پیش نشان داد. مادری که خود فرزند یا همسر مبتلا به کرونا داشت اما بجای توجه صرف به ایشان وقت و انرژی خود را مبذول بقیه بیماران در بیمارستان نمود و خود به نیکی می دانست که سینه اش را در مقابل تیرهای ویروس کرونا قرار می دهد .

بدون شک زحمات این عزیزان به هیچ عنوان قابل جبران نیست،اینجانب ضمن تبریک این روز مبارک از خداوند متعال مسألت دارم زحمات این  پرستاران گرامی را از جمله زحمات پرستار کربلا منظور و درگذشتگان از آنها را با حضرت زینب سلام الله علیها محشور فرماید و به بقیه عزیزان سلامتی عنایت نماید.

همچنین از دولت محترم انتظار داریم   مطالبات پرستاران از جمله موضوع استخدام ؛کارانه و همچنین اجرای قانون تعرفه گذاری واجرای قانون ارتقای بهره‌وری که طبق آن پرستاران باید از مزایای مشاغل سخت و زیان آور استفاده کنند نیز مورد توجه قرار دهند.

توسلی

نماینده مردم شريف شهرستان های بهار وکبودراهنگ

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار