كدخبر: 3171 تاريخ : 20 دسامبر 2023 - 07:39
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی :

سید علی سرمایه شیعه در دنیاست/فضای مجازی مرد میدان نبرد علمی می طلبد

شیعه در معرض شبهات فضای مجازی است و می طلبد در مقابل نشانه گیری ادیان در فضای مجازی مرد میدان نبرد باشیم چرا که همه ما وظیفه داریم در این راه روشنگری کنیم و نعمت ولی فقیه را قدر بدانیم چون رهبری داریم که سرمایه شیعه در دنیاست.

سید علی سرمایه شیعه در دنیاست/فضای مجازی مرد میدان نبرد علمی می طلبد

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مراسمی که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار بود و در  جمع مردم شهرستان بهار سید علی خامنه ای را استرا تژیست ترین و دلسوز ترین رهبر مسلمین پس از امام خمینی ( ره) دانست.

فتح الله  توسلی درمراسمی که به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا (س)  در  شهرستان بهار برگزار بود؛پیروی از فرهنگ فاطمی را برای شیعه افتخار بزرگی دانست و تأکید کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی ادیان  را نشانه گرفته و نیاز به روشنگری ما دارد و فضای مجازی مرد میدان نبرد علمی می طلبد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: این روزها شاهد شهادت ۱۱ نفر از فرزندان این مرز و بوم دراستان سیستان و بلوچستان و پاسگاه راسک هستیم که توسط  گروه تکفیری و تروریستی تحت عنوان جیش الظلم   شبانه به پاسگاه کوچکی حمله کرده و سربازان مدافع وطن را به شهادت رسانده اند  غافل از این که شیعه و ملت بزرگ ایران، بسیار قدرتمندتر از این هستند که با این گونه اقدامات هراس به خود راه دهند.

 توسلی افزود منافقین در حمله به پاسگاه راسک به مانند خفاش شبانه به سربازان که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند حمله ور شده اند چرا که از  مقابله در روز روشن با سربازان جمهوری اسلامی  عاجز هستند.

وی در حوزه انتخابیه خود و در جمع مردم بهار گریزی به اغتشاشات سال گذشته ت در کشور مان ایران زد و افزود: سال گذشته به بنده تکلیف شد برای روشنگری شیعیان به همراه تعدادی از همکاران به هند سفر کنیم  که مشاهده کردیم هند با  وجود داشتن یک میلیارد و خورده ای جمعیت که  گاو پرست سنگ پرست و بت پرست نیز  هستند حسینیه هایی  هم داشتند که صدای یاحسین و یا فاطمه از آنها بلند بود.

وی با اظهار خرسندی گفت:  شیعیان  هندی  نگران رهبر و ولی فقیه در ایران بودند و این گونه بیان می کردند که ما نگرانیم  به دلیل بی توجهی مسئولان  کشور ایران،  به رهبر و جمهوری اسلامی آسیبی وارد شود.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد:من این خاطرات را بیان کردم تا همه به عظمت شیعه پی ببریم و قدرت شیعه و مذهب فاطمی را  زنده نگه داریم و اگر امروز  رژیم صهیونستی در فلسطین  قتل عام مسلمانان را برای خود پیروزی می داند دلیلش این است که  تاریخ آنها جنایت و قتل عام  است و در مقابل آن ضد ادیان، ما جایگاه شیعه را در نیجریه می بینیم که با حضور یک سید میلیون ها نفر به اهلبیت علاقمند می شوند پس ما شیعیان باید به خودمان ببالیم که از  پیروان حضرت فاطمه (س)  و اهل بیت هستیم.

وی افزود: در فضای مجازی  ابهاماتی  علیه  اعتقادات، مراسمات و عزاداری ها مطرح می شودو از جوانان و عموم مردم  انتظار می رود  نسبت به شبهات فضای مجازی بی اعتنا نباشید و روشنگری کنند.

توسلی گفت: من به عنوان دیپلماتی که سالهادر کشورهای مختلف و درداخل  در ملاقات  با ده ها رهبر، وزیر خارجه  ، نخست وزیر،   حضور داشتم عرص میکنم در هیچ کشوری رهبری دلسوزتر،  آگاه تر و استراتژیک تر از سید علی پس از امام خمینی ره ندیدم پس قدر این نظام و رهبر را بدانید.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس در پایان گریزی به حمله دشمنان دین اسلام  به اعتقادات زد و افزود: در اربعین سال جاری  بیش از ۳۳۰ بمب درکشور خنثی شد که   سی مورد آن در تهران بود و کسانی که می خواستند عزاداران حسینی را به خاک و خون بکشند توسط نیروهای اطلاعات سپاه، فراجا، سربازان گمنام و نیروهای بسیجی خنثی شد و من دست تک تک این عزیزان را می بوسم .

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار