كدخبر: 3246 تاريخ : 10 ژانویه 2024 - 10:21
توسلی:

صلاحیت همه نمایندگان فعلی استان همدان تایید شده است

صلاحیت همه نمایندگان فعلی استان همدان تایید شده است

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از احراز صلاحیت همه نمایندگان فعلی استان همدان از سوی هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، فتح‌الله توسلی با اشاره به تایید صلاحیتش در شورای نگهبان برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی، در خصوص وضعیت سایر نمایندگان استان همدان گفت: حسب اطلاع بنده، صلاحیت همه نمایندگان فعلی استان همدان مورد تایید هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان قرار گرفته است.

رئیس کمیته دیپلماسی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره نقش نمایندگان مجلس در افزایش مشارکت در انتخابات توضیح داد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بارها به مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید فرمودند. مشارکت حداکثری سبب افزایش اعتماد ملی، منزلت ملی در جهان و تامین امنیت ملی خواهد شد.

ایشان در ادامه گفت: در این شرایط که دشمنان با ترور، انفجارهای کور و هدفمند و به شهادت رساندن زنان و کودکان، امنیت کشور را هدف قرار داده اند تا سبب ایجاد تفرقه در بین مردم شوند، باید دقت کنیم در زمین دشمن بازی نکنیم و هرچه معاندان نظام در پی آن هستند، خلاف آن عمل کنیم.

توسلی خاطرنشان کرد: هر یک از نمایندگان چندین هزار رای آوردند و به صورت طبیعی نمایندگان نقش بسیار بالایی برای فراخواندن مردم به انتخابات دارند و باید در این مسیر دستاوردهای نظام تبیین شود.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار