كدخبر: 3270 تاريخ : 24 آوریل 2024 - 22:36

توسلی در شورای اداری کبودراهنگ:

توسلی در شورای اداری کبودراهنگ:

ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان های بهار و کبودراهنگ/همه ما تکلیف داریم که دلسوزانه برای مردم و پیشرفت شهرستان قدم برداریم/مدیران نسبت به اعتبارات حساسیت ویژه ای داشته باشند

نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در جلسه شورای اداری شهرستان کبودراهنگ با اشاره به عملیات وعده صادق که پیروزی عزتمندانه ای برای جمهوری اسلامی داشت گفت: عملیات وعده صادق از ابعاد مختلف قابل بررسی است و لایه های امنیتی رژیم غاصب آسیب دید و وقتی موشک ها و پهبادهای ما مسیری را از خاک کشور طی کردند و به مقصد و هدف خود رسیدند این پیام های متفاوتی را برای جهانیان داشت.

فتح الله توسلی گفت:استفاده از موشک های با سوخت مایع و کروز به قابل توجه است و من اطلاع دارم دستگاه های امنیتی و مطالعاتی دنیا هنوز در پی این عملیات در شوک هستند و این پیروزی بزرگ را به همه نیروهای مسلح تبریک عرض می کنم و الحمدالله با اتحاد و یک صدا کار بزرگی انجام دادند. وی با اشاره اینکه مجلس دوازدهم همانند مجلس یازدهم که به تعبیر مقام معظم رهبری مجلسی انقلابی است البته با قدرت بیشتر پیگیر مشکلات و مسائل مردم نیز خواهد بود گفت: همه ما منتخبین علی رغم حوزه انتخابیه، نماینده ۹۰ میلیون ایرانی هستیم و همین در چند روز گذشته وزیر صمت را بدلیل کاهش صادرات غیر نفتی خواستیم که باید برای این روند فکری صورت گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: همه ما تکلیف داریم که مسائل شهرستان را پیگیری کنیم و باید دلسوزانه برای مردم و پیشرفت شهرستان قدم برداریم. وی افزود: با مجموعه وزارت نیرو ،وزارت جهاد کشاورزی نیز صحبت شد و‌ برای آبرسانی و قنوات اعتبار تعریف کردیم و اکنون اعتبارات شهرستان کبودراهنگ به رقم قابل توجه ای رسید.

توسلی با بیان اینکه حدود ۶۵ روستای شهرستان مشکل آب شرب دارد گفت: مشکل تعدادی از روستاها حل گردید و پیگیری کردیم که انتقال آب از سد تالوار صورت گیرد و این کار حدود هزار میلیارد اعتبار می خواهد که بعد از اخذ ماده ۲۳ پیگیری خواهیم کرد. فتح الله توسلی ادامه داد: در سال گذشته اگر پیگیری های ما و فرماندار نبود قطعا با مشکلات جدی مواجه می شدیم چرا که چندین روستا از جمله روستای کوهین اکنون آب پایدار دارند و در آینده مشکل دیگر روستاها نیز مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه در پیوست ۱ بودجه تا سال گذشته چیزی برای شهرستان نداشتیم گفت: از مدیران خواهش داریم برای خود پروژه تعریف کنند تا بتوانیم اعتبار جذب کنیم متاسفانه شاخص های مناسبی هم وجود ندارد. فتح الله توسلی با تأکید بر توزیع عادلانه اعتبارات گرفت: اجازه نخواهیم داد ظلمی به شهرستان در توزیع اعتبارات شود چرا که حق مردم است، و مدام پیگیری می کنیم که این روند تغییر کند و اگر شما کمک نکنید تغییری رخ نخواهد داد. توسلی گفت: وضعیت استان همدان در موضوع درآمدها ۹۸ درصد از طریق مالیات است و این فاجعه است برای استان و باید استان به سمت درآمد های پایدار برود نمی شود که با افزایش درصدی وصول به اقشار مختلف جامعه فشار وارد شود و باید دست به دست هم داد تا تولید را رونق بدهیم.

نماینده بهار و کبودراهنگ با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی گفت: مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال همه ما را تکلیف کردند و باید در کارها مردم را شریک بدانیم. وی با تأکید بر حساسیت مدیران در اعتبارات ادارات گفت: متاسفانه سال گذشته حدود ۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی در حال بازگشت به خزانه بود که با پیگیری های نمایندگان و استاندار از آن جلو گیری شد، و یکی از شاخص های تخصیص اعتبارات عملکرد آن دستگاه است و طبق عملکرد بررسی می کنند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد:بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس اخذ کردیم و فقط حدود ۷ میلیارد برای تجهیز مدارس از تهران آوردیم. وی همچنیین با اشاره به نشست خود با رئیس بانک مرکزی گفت: در جلسه با رئیس بانک مرکزی پیگیر منابع بودیم و تأکید شد که مردم از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات راضی نیستند و خواهش داریم برای منطقه دلسوزی شود.

وی در پایان گفت: اورژانس جزء اولویت های شهرستان است و باید تا پایان سال تحویل مردم شریف داده شود همچنان که درمانگاه تامین اجتماعی کبودراهنگ با سرعت در حال ساخت است و اعتبارات آن نیز وجود دارد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار