كدخبر: 3371 تاريخ : 18 می 2024 - 12:33

بازدید از محل ناحیه صنعتی شیرین‌سو

در راستای سومین نشست پیگیری ناحیه صنعتی شیرین‌سو با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالمی،امام جمعه محترم شیرین سو، توسلی،نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ،غلامی،فرماندار کبودراهنگ،شانیان،مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان همدان،حقیقی،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، سهرابی بیدار،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و سایر مسئولان شهرستان کبودراهنگ از محل ناحیه‌ی صنعتی شیرین‌سو بازدید بعمل آمد.

بازدید از محل ناحیه صنعتی شیرین‌سو

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، فتح الله توسلی در بازدید از محل شهرک صنعتی شیرین سو گفت: این ناحیه بیش از ۲۰ سال بدون انجام فعالیتی رها شده بود که از سال ۱۴۰۰ با پیگیری های انجام شده و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۲۰ هکتار از این ناحیه آماده سازی شده و در سفر ریاست جمهوری برای تأمین برق درخواست اعتبار کردیم که ۶۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد اما متاسفانه تخصیص نیافت.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ  افزود: با پیگیری و تأمین زمین به وزارت نیرو مقرر شد وزارت نیرو و وزارت صمت کارهای لازم برای تامین برق انجام شود که انجام نشد و اکنون مقرر شد فعلا ۵ مگاوات از محل دیگر به این ناحیه برق بدهند.

مدیر شهرک‌های صنعتی استان نیز گفت: تاکنون بیش از ۲۰ میلیاردتومان اعتبار در این ناحیه هزینه شده است و برای زیرسازی معابر و آسفالت ریزی و برق ۲۰ کیلو وات را انجام دادیم.

حقیقی افزود: این ناحیه آمادگی استقرار سرمایه گذاران است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار