كدخبر: 3367 تاريخ : 18 می 2024 - 12:21

برگزاری سومین نشست بررسی پیگیری راه اندازی ناحیه صنعتی شیرین سو

برگزاری سومین نشست بررسی پیگیری راه اندازی ناحیه صنعتی شیرین سو

 به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، در نشستی که با حضور توسلی، نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عالمی،امام جمعه محترم شیرین سو، غلامی ،فرماندار کبودرآهنگ ، شانیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، سهرابی بیدار ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حقیقی، مدیرکل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان و سایر مسئولان شهرستان کبودراهنگ در بخشداری شیرین سو برگزار شد، بر راه اندازی هرچه سریعتر شهرک صنعتی شیرین سو تاکید گردید.

در این نشست توسلی،نماینده بهار و کبودراهنگ با تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در این جلسه، توسعه صنعتی بخش شیرین سو را یکی از فاکتورهای مهم در محرومیت زدایی اعلام نمودند. ایشان عدم تمایل سرمایه گذاری های خصوص و دولتی را  در سرمایه گذاری منطقه را عدم وجود زیرساختهای مناسب در منطقه شهرک صنعتی بخش شیرین سو عنوان نمودند که لازم است با توجه به  اهمیت موضوع، فراهم نمودن زیرساختها، از جمله تامین انرژی برق، آسفالت و قطعه بندی و … در اسرع وقت صورت پذیرد.

در ادامه حاضرین در جلسه، برای پیشبرد هرچه سریعتر این پروژه به بحث و گفتگو پرداختند که در این راستا صورتجلسه‌ای تنظیم و به تایید و امضای حاضرین رسید.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار