كدخبر: 3305 تاريخ : 10 می 2024 - 14:10
فرماندار بهار خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت با حضور ابوذر روحی در شهرستان بهار

دکتر مجتبی فیض الهی در جلسه هماهنگی دهه کرامت و استقبال از خادمین و پرچم رضوی از برگزاری ویژه برنامه های متعدد با حضور ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در دهه کرامت خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت با حضور ابوذر روحی در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، در آستانه آغاز دهه کرامت، جلسه هماهنگی دهه کرامت و استقبال از خادمین و پرچم رضوی در سالج جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد .

در این جلسه دکتر مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بزرگداشت روز دختر بیان داشت: دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای بهره گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است که با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته با حضور خادمین حرم رضوی در شهرستان بهار، برنامه های چشمگیری برگزار شده است.

فیض الهی به فضائل و ارزش های حضرت معصومه (س) پرداخت و ضمن تاکید بر الگوسازی از شخصیت والای آن حضرت افزود: امسال نیز با آغاز دهه کرامت، با استقبال از خادمیاران حرم مطهر رضوی در صبح روز ۲۶ اردیبهشت ماه برنامه های این روز با عطر افشانی و غبارروبی و حضور در حرم آیت الله بهاری ره ، سایر برنامه ها آغاز خواهد شد.

فرماندار بهار برگزاری مراسم جشن‌ دختران خورشید هشتم در صالح آباد و اجتماع و جشن مردمی در روستای سيمين و برگزاری جشن در روستای گنج تپه و شهر مهاجران را از برنامه های اجرایی به مناسبت دهه کرامت با حضور حاج ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده برشمرد.

وی یکی از شاخص ترین برنامه را جشن بزرگ و استقبال از خادمین با حضور حداکثری دهه هشتادی و نودی ها عنوان کرد و گفت: جشن بزرگ دهه کرامت با حضور دهه هشتادی و نودی ها و  ابوذر روحی خواننده سرود سلام در شهر بهار، بعدازظهر و در شهر لالجین، شب برگزار می‌شود. 

وی به مشارکت و همیاری رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان اشاره داشت و خاطر نشان کرد: رؤسای ادارات در این برنامه ها نسبت به فراهم نمودن تجهیزات مورد نیاز اهتمام ویژه داشته باشند.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار