كدخبر: 3396 تاريخ : 20 می 2024 - 09:33

پیام فتح الله توسلی نماینده مردم شريف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ به مناسبت  شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان

پیام فتح الله توسلی نماینده مردم شريف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ به مناسبت  شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ متن این پیام به شرح ذیل ست :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

خبر حادثه دردناک سقوط بالگرد حضرت آیت‌الله رییسی رئیس جمهور محترم و همراهان محترم ایشان از جمله همکار عزیزم جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر محترم امورخارجه و سایر همراهان محترم ایشان بسیار تاسف  بار و ناراحت کننده است.

حضور بالاترین مقام اجرایی کشور به همراه تعدادی از اعضای هیات محترم دولت در دورترین نقاط کشور نشان دهنده عمق دلسوزی و خدمتگزاری رئیس جمهور محترم و مسئولان کشور و افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب قریب سی سال دکتر امیر عبداللهیان را می شناختم، ایشان فردی دلسوز و متواضع و یک دیپلمات انقلابی بود که عمر بابرکت خود را در خدمت به جمهوری اسلامی در داخل و خارج صرف کرد.

آیت الله رییسی که همانطور مشهور بود به سید محرومان همواره دغدغه توسعه کشور و خدمت به محرومان را داشت و جان خود را در این راه گذاشت.

اینجانب به عنوان خادم مردم شريف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ خللی در اداره کشور ایجاد نخواهد شد و در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پیش بینی های لازم برای همه شرایط شده است و با وجود مقام معظم رهبری حفظه الله هیچ نگرانی وجود ندارد.

برای مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در دوره دوازدهم بسیار سخت است که دوره جدید را با این شرایط سخت و در فقدان رئیس جمهور آغاز می‌کنند .

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی  در صورت فوت، عزل، استعفاء، غیبت یا بیماری بیش از دو ماه رئیس‌جمهور ؛ معاون اول رئیس‌جمهور با موافقت رهبری اختیارات و مسئولیت‌های وی را بر عهده می‌گیرد و شورایی متشکل از رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه و معاون اول رئیس‌جمهور موظف است ترتیبی دهد که حداکثر ظرف مدت پنجاه روز رئیس‌جمهور جدید انتخاب شود.

توسلی،نماینده مردم شريف شهرستانهای بهار وکبودراهنگ

۳۱اردیبهشت ۱۴۰۳

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار