كدخبر: 3490 تاريخ : 1 ژوئن 2024 - 16:05

آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع آبرسانی جمشید آباد /تخصیص اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی به شهرستان های بهار و کبودراهنگ

با حضور حجت السلام محققی امام جمعه محترم لالجین،نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس،فرماندار شهرستان، مدیر عامل ابفای استان و دیگر مسئولین بخش و مدیران ادارات ،آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع آبرسانی جمشید آباد صورت گرفت.

آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع آبرسانی جمشید آباد /تخصیص اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی به شهرستان های بهار و کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، مهندس بختیاری مدیر عامل آبفای استان در آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع آبرسانی جمشید آباد با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر این است که در خدمت رسانی به مردم نباید خللی ایجاد شود گفت: یکی از مشکلات دیرینه مردم این منطقه در بخش آب شرب است که کلنگ زنی می شود و این راهی است که رئیس جمهور شهید شروع کردند و ما هم باید این مسیر را ادامه بدهیم و در راستای پایدار سازی آب شرب صورت می گیرد.

وی گفت: یکی از اعتباراتی که از بند ی تبصره ۱۵ صورت گرفته و در سطح کشور حدود ۶ استان از این اعتبار بهره مند شدند شهرستان های بهار و کبودراهنگ است که بصورت ویژه توسط آقای توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ برای این دو شهرستان اخذ شده است.

مدیر عامل ابفای استان ادامه داد: این اعتبار بالای ۳۰۰ میلیارد تومان است که ۱۳۰ میلیارد تومان در سطح بهار و کبودراهنگ هزینه خواهد شد و قرار داد های مختلفی بسته شده است و با پیگیری های خاصی که نماینده مردم بهار و کبودراهنگ انجام دادند برای استفاده از حداکثر اعتبارات مناقصات برگزار شده و هیچ مشکلی در منابع تامین اعتبار نخواهیم داشت.

وی افزود: احداث مجتمع های آبرسانی،حفر ده ها حلقه چاه آب ، صدها کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در سطح دو شهرستان صورت خواهد گرفت.

وی‌ ادامه داد: پروژه ای که امروز صورت می گیرد جمعیتی حدود ۳هزار نفر و حدود ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع با دو ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان هزینه آغاز می شود.

وی افزود: اعتبار آبفای استان در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۶۰ میلیارد تومان بود که حدود ۳۷۰ میلیارد تخصیص آن به حساب شرکت واریز شده است.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار