كدخبر: 3508 تاريخ : 3 ژوئن 2024 - 17:32
توسلی:

اعتباراتی که در طی دوسال گذشته در حوزه نوسازی مدارس شهر بهار جذب شده بی سابقه بوده است

اعتباراتی که در طی دوسال گذشته در حوزه نوسازی مدارس شهر بهار جذب شده بی سابقه بوده است

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار ضمن تسلیت ایام ارتحال امام راحل(ره)، شهادت رئیس جمهور و دیگر همراهانشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: باید با تلاش فراوان موانع و مشکلات را یک به یک حل نمود و با جار و جنجال نمی شود از حق مردم دفاع کرد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی مدارس در منطقه اشاره کرد گفت: صادقانه عرض می کنم در طی دوسال گذشته اعتباراتی که در حوزه نوسازی مدارس و آموزش و پرورش جذب شده در طول تاریخ شهرستان بهار بی سابقه بوده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از پروژه‌های راکد با تزریق اعتبار قوت گرفت و پروژه ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان تامین اعتبار شد و بنا بر تعهد پیمانکار تا پایان خرداد مرحله سفت کاری به اتمام می رسد و برای تکمیل پروژه مناقصه برگزار خواهد شد.

فتح الله توسلی بر تامین اعتبار پروژه خیری علیزاده تاکید کرد و گفت: این پروژه خیری ۱۲ میلیارد تومان نیاز دارد که ۸ میلیارد تومان از مبلغ مذکور از محل خیری و اعتبارات شهرستانی جذب و مابقی توسط نوسازی مدارس، تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نوسازی مدارس پروژه جدید شروع نمی‌کند باید این را به سمت پروژه‌های ضروری نیمه تمام سوق دهیم تا پروژه‌ها به بالای ۳۰ درصد برسد.

وی بر حل مشکل فضای آموزشی در مهاجران و صالح آباد تاکید کرد و گفت: با جذب اعتبارات ملی و استانی و با در نظر گرفتن عدالت، پروژه‌های آموزشی را در شهرستان بهار تکمیل کنیم.

توسلی افزود:تمامی این موارد با دشواری های خاص خود بوده که با همدلی مسئولان شهرستان و به یاری خداوند این موانع از سر راه برداشته شده و در این حوزه پروژه های خوبی در حال ساخت است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با مهم تلقی نمودن فراهم نمودن امکانات رفاهی و آموزش مناسب برای دانش آموزان، گفت:پروژه هایی در این شهرستان بود که بالغ بر ۹ سال متوقف شده بود که با دعوت از آقای خانمحمدی رئیس نوسازی مدارس کشور، اعتبارات آن اخذ و پروژه تکمیل و یا در حال تکمیل است.

توسلی در ادامه ضمن تشکر از زحمات آقای شیرازیان، مدیر کل نوسازی مدارس استان ، خواستار رعایت عدالت در توزیع اعتبارات در حوزه دو شهرستان شد و بر شناسایی مدارس نیاز به تعمیر، نوسازی و تجهیز تأکید کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ اظهار امیدواری کرد و گفت: انتظار داریم که در بازه زمانی دو یا سه سال آینده طوری در حوزه تجهیز و نوسازی مدارس برنامه ریزی شود که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

در ادامه از پروژه های در حال ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز علیزاده و ۱۲ کلاسه مسکن مهر شهرک فرهنگیان، بازدید به عمل آمد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار