كدخبر: 3703 تاريخ : 29 ژوئن 2024 - 11:44
در راستای ارتقای راه های مواصلاتی شهرستان بهار صورت می گیرد؛

ساماندهی مسیر کوزه گران به دانشگاه آزاد اسلامی تا سمت جاده کرمانشاه/توسعه شهرستان ها مستلزم زیرساخت های حمل و نقلی است

فتح الله توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ به همراه فرماندار شهرستان بهار،مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان همدان،معاون فرماندار و مدیر راهداری شهرستان از مسیر کوزه گران بهار به دانشگاه آزاد_جاده کرمانشاه بازدید و دستورات و پیگیری های لازم به منظور ساماندهی این مسیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه زیربنای توسعه حوزه انتخابیه راه است،گفت: توسعه استان و حوزه انتخابیه مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقلی است و برای اینکه توسعه آینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با تهیه زیرساخت‌ها همگام باشد، باید مطالعات دقیق صورت گیرد.

فتح الله توسلی گفت: با هدف ارتقا ایمنی راه‌ها و توسعه راه های شهرستان از مسیر کوزه گران بهار به دانشگاه آزاد بازدید شد که در صورت تکمیل و آسفالت ریزی این مسیر تردد به جاده کرمانشاه تسهیل می شود که به عنوان راه فرعی در کاهش ترافیک و تصادفات و روان شدن تردد موثر خواهد بود.

وی‌ گفت: مناسب سازی این مسیر با عنایت به اینکه در مسیر دانشگاه است و باتوجه به درخواست های مکرر مردم جهت اتصال به محور همدانکرمانشاه و همدانسنندج به طول ۴ کیلومتر می باشد که باید کار مطالعاتی آن انجام شود تا تأمین اعتبار آن پیگیری و اقدامات اجرایی آن صورت گیرد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار