كدخبر: 3620 تاريخ : 15 ژوئن 2024 - 15:55

قدردانی امام جمعه بهار از نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خصوص پیگیری مشکلات سیب زمینی کاران

امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در راستای اخذ سهمیه صادرات محصول سیب زمینی تشکر و قدرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، حجت الاسلام و المسلمین مصباح امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه شهر بهار با اشاره به اینکه این شهرستان در عرصه کشاورزی ظرفیت‌های مختلفی دارد گفت: شهرستان بهار یکی از مراکز اصلی تولید سیب زمینی است و این محصول یکی از اقلام ضروری سفره مردم است.

وی با تشکر و قدرانی از کسانی که در راستای تسهیل گیری سیب زمینی کاران تلاش می کنند گفت: از آقای توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ تشکر می کنم که در راستای صادرات این محصول پیگیری کردند و سهمیه صادرات ۱۰ هزار تنی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات سیب زمینی کاران هم دغدغه جهاد کشاورزی و هم دغدغه نماینده مردم در مجلس،دغدغه فرماندار و هم انجمن سیب زمینی کاران است گفت : ضرورت دارد که باز هم پیگیری شود و باقی محصولاتی که به زحمت تولید شده و در انبار ها وجود دارد نیز تسهیل گردد تا آسیبی به کشاورز وارد نشود.

وی در ادامه به مدیریت آب اشاره کرد و گفت: تنش آب بزرگترین تنش است و بایستی صرفه جویی شود و در این مورد دقت لازم صورت گیرد.

گفتنی است پیش از این در راستای پیگیری مشکلات سیب زمینی کاران، با تلاش های نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس ، مجوز سهمیه صادرات به میزان ۱۰ هزار تن اخذ و اعلام گردید.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار