كدخبر: 3518 تاريخ : 3 ژوئن 2024 - 17:49

مثلث گردشگری علیصدر،شیرین سو،لالجین نقشی مهم در توسعه منطقه/ناحیه صنعتی شیرین سو آماده پذیرش سرمایه گذاران

مثلث گردشگری علیصدر،شیرین سو،لالجین نقشی مهم در توسعه منطقه/ناحیه صنعتی شیرین سو آماده پذیرش سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ ، فتح الله توسلی در شورای اداری کبودراهنگ که در بخش شیرین سو با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان آن گفت:خدمت رساني به مناطق محروم از اولویت های رئیس جمهور شهید بود و خوشبختانه در این ایام شاهد تحولات زيربنايي و اساسي در مناطق محروم به ویژه روستايي بودیم.

وی راه را زیرساخت توسعه و پیشرفت برشمرد و گفت: راه های مواصلاتی یکی از عوامل موثر و مهم در توسعه مناطق به شمار می‌رود بنابراین باید تلاش کنیم که راه‌های اصلی و مواصلاتی از وضعیت مطلوبی برخوردار باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به توسعه زیر ساخت های ارتباطی حوزه انتخابیه گفت:چهار بانده کردن محور گردشگری علیصدر، و همچنین راه ارتباطی چهار شهر گل تپه،بیجار و شیرین سو و قیدار زنجان با پیگیری های متعدد در حال احداث است که در توسعه منطقه موثر خواهد بود.

توسلی عنوان کرد: وجود تالاب زیبای شهر، موزه فسیل های بیست میلیون ساله، میراث و صنایع دستی ثبت شده و موقعیت جغرافیایی مناسب شیرین سو، را ظرفیتی مهم و درخشان برای پیشرفت منطقه است و با توانمندی های حایز اهمیت نیاز به زیرساخت های گردشگری برای پذیرایی از گردشگران است.

فتح الله توسلی همچنین با اشاره به ظرفیت های بالقوه اقتصادی گفت: نشان های برتر از جمله فرش مهربان، دام نژاد مهربان نیز از دیگر ظرفیت های منطقه است.

توسلی گفت:در راستای خدمات رسانی به مردم این منطقه و با توجه به وسعت جغرافیایی که شهرستان کبودراهنگ دارد ارتقای زیرساخت های اداری در دستور کار قرار گرفت که از جمله در این بخش دادگاه و کمیته امداد مستقر شده، درمانگاه شیرین سو و مجتمع فرهنگی و ساختمان اداره گاز در حال ساخت است و با همکاری آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش این منطقه به بهره برداری رسید تا مردم بتوانند به راحتی پیگیر مسائل و مشکلات خود در این بخش باشند.

وی بیان داشت: همچنین ناحیه صنعتی شیرین سو را بعد از ۲۰ سال فعال کردیم و ۲۰ هکتار زمین آن قطعه‌بندی شده و آب و برق آن به اتمام رسیده و زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی افزود:امیدواریم که به سرعت روند احداث پیش رود و در سفری که معاون وزیر صمت و مدیر عامل شهرک های صنعتی به منطقه دارند در توسعه این ناحیه موثر باشد تا سرمایه گذاران را جذب کنیم.

نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم خدمات رسانی به موقع ادارات است گفت:مدیران با افق دید و با انگیزه بالا برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و برای پیشرفت منطقه با همکاری و همدلی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار