كدخبر: 3566 تاريخ : 10 ژوئن 2024 - 15:48
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ:

پروژه های نیمه تمام حوزه راه و شهرسازی تأمین اعتبار می شود/مجلس دوازدهم با جدیت پیگیر اجرای قانون جهش تولید مسکن است

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در نشست با معاون وزیر راه و شهر سازی بر تسریع در پروژه های نیمه تمام این حوزه انتخابیه تأکید کرد.

پروژه های نیمه تمام حوزه راه و شهرسازی تأمین اعتبار می شود/مجلس دوازدهم با جدیت پیگیر اجرای قانون جهش تولید مسکن است

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ , به درخواست فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس،نشست بررسی مسائل و مشکلات راه و زیرساخت و مسکن این شهرستانها با حضور ایشان و معاون وزیر راه و شهرسازی،معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور،معاون راهداری کل کشور،مدیران کل راهداری و مسکن و راه و شهرسازی استان و راه آهن در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست توسلی راه را زیربنای توسعه حوزه انتخابیه دانست و گفت: توسعه استان و حوزه انتخابیه مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقلی است و برای این که توسعه آینده شهرستان های بهار و کبودراهنگ با تهیه زیرساخت‌ها همگام باشد، باید مطالعات و کار دقیق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان های بهار و کبودراهنگ وسیع ترین شبکه راه های استان را دارا هستند گفت: شهرستان کبودرآهنگ به خاطر دارا بودن جاذبه های طبیعی گردشگری مانند غار علیصدر،تالاب شیرین سو و… هر ساله پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران در شهرستان می باشد و شهرستان بهار نیز با قرارگیری در کریدور ارتباطی با غرب کشور اهمیت دوچندانی به توجه زیرساخت های این حوزه انتخابیه داده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: حوزه مسکن از نیازهای اساسی و جزو اولویتهای دولت شهید رئیسی بود و در حوزه اجرای قانون جهش تولید ملی مسکن اتفاقات خوبی رخ داد و هیچ موضوعی نباید موجب تأخیر در اجرای مصوبات و پروژه های بخش مسکن شود.

توسلی با اشاره به اینکه در بحث تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات لازم در شهرستان های بهار و کبودراهنگ انجام شده گفت:مسکن یکی از ضروریات زندگی مردم است و باید دولت آینده به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشد و مجلس دوازدهم نیز آمادگی لازم را دارد که در این حوزه به کمک دولت بیاید.

وی همچنین در ادامه به نقاط حادثه خیز بهار و کبودراهنگ در محور های مواصلاتی اشاره کرد و گفت: تصادفات جاده‌ای به دلیل ناایمن و یا غیراستاندارد بودن محورها در حوزه انتخابیه پذیرفتنی نیست و باید ایمن سازی این مسیر‌ها به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین به تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه های راهداری و مسکن اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه زیر گذر شهرک صنعتی بهاران که سالیان سال نیمه تمام مانده و علی رغم تامبن اعتبار ۱۲ میلیاردی آن تخصیص کامل صورت نگرفته است که باید هرچه سریعتر این طرح به اتمام برسد و تحویل شریف منطقه به ویژه واحد های تولیدی و شاغلین در این شهرک شود .

توسلی بر تأمین اعتبار راه همدانبهارگل تپه_علیصدر و مطالعه قطعه دوم این مسیر و همچنین تسریع در پروژه راه خلعت آباد،مطالعه راه حسن قشلاق به صالح آباد و مهاجران شاوه،ایستگاه راه آهن و دیگر پروژه های این حوزه تأکید کرد.

وی ادامه داد:خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی نیز همکاری خوبی دارند و همه متحد و متفق القول هستند تا هم در ایمن سازی راه ها و هم رفع مشکلات تأمین مسکن هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار