كدخبر: 3513 تاريخ : 3 ژوئن 2024 - 17:39

پیام فتح الله توسلی به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره)

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) پیامی را صادر کرد.

پیام فتح الله توسلی  به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره)

به گزارش خبرگزاری صدای کورنگ متن کامل این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
خرداد ماه عجیبی است و راز این همه اتفاقات مهم و تاریخی را فقط خدا می‌داند؛ از ۱۵ خرداد ۴۲ تا سوم خرداد ۵۹ تا ۱۴ خرداد ۶۸ یکی آغاز حرکت نهضت دیگری نماد پیروزی و دیگر ارتحال مردی از اولیای خدا که خمینی نام است و در تشییع جنازه اش میلیون ها عاشق عزادار بودند.

آنچه که نام خمینی را در جهان ماندگار کرد صداقت و عدم آلوده شدن به دنیا و مظاهر دنیوی و بودن در کنار محرومان و مظلومان بود.

اعتقاد حضرت امام(ره) به عدالت اجتماعی، فقرزدایی و استثمارستیزی، شعار نبود بلکه از اندیشه بلند ایشان سرچشمه می گرفت و مقام معظم رهبری جانشین صالح ایشان نیز در همین راستا حرکت می کند و هدایت می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران باوفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ ، به مردم عزیز شهرستان های بهار و کبودراهنگ، امید آن دارم که در سایه عنایات حضرت حق (عج) در راه حراست از آرمان‌های متعالی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم و ادامه دهنده راه شهدا.ان شاالله

         فتح الله توسلی - نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار