كدخبر: 961 تاريخ : 4 سپتامبر 2019 - 23:08

شفافیت حق مردم است

مدیران یا مسئولانی که خدای نکرده در فساد هستند یا قصد فساد دارند بدانند که با وجود رسانه های مستقل هزینه هرگونه فساد بسیار بالاست و باید بدانند که زیر ذره بین هستند.
جمهوری اسلامی ،انقلاب و رهبری منزه از هرگونه فساد وناپاکی است و جمهوری اسلامی نباید هزینه دنیا طلبی برخی را بدهد

شفافیت حق مردم است

با سلام و احترام به مردم شریف شهرستان وضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین علیه السلام ویاران باوفایش وبه مناسبت دهه امربه معروف ونهی ازمنکر؛ ضمن احترام به تک تک مسئولان محترم از جمله نماینده محترم شهرستان درمجلس شورای اسلامی ؛در راستای اطلاع رسانی شفاف ودقیق و حمایت از مسئولان صادق و زحمتکش و سالم کشورو رفع هر گونه ابهام درخصوص عملکرد مسئولین محترم وبدون ایراد هیچگونه اتهامی؛ از جناب آقای دکترپورمختار تقاضا داریم بطور روشن و شفاف موارد زیر راجهت استحضار مردم عزیزو رفع همه ابهامات توضیح دهند.تمام اسناد موجود که ارائه می شود کشف و قابل دسترسی برای عموم مردم و مسئولان است :
۱-جنابعالی در مصاحبه اخیر خود با شبکه همدان از حضور در کمیته معادن استانداری همدان سخن گفتید وآن را به عنوان یکی از دستاورد عملکردتان بیان کردید لطفا توضیح دهید علت تشکیل شرکت معدنی طلایه داران افق کانسار با حضور جنابعالی و فرزندگرامیتان جناب آقای محمد جواد پورمختار چه بوده است و وضعیت این شرکت درحال حاضر چگونه است و آیا فعال است یا غیر و درچه زمینه ای فعالیت می کند؟
۲-جنابعالی عضو موسسه خیریه موسوم به شمیم ولایت هستید که اخیرا براساس برخی اخبار برخی عوامل آن که از افراد نزدیک به جنابعالی هستند دستگیر شده اند علت تشکیل این موسسه وگزارش عملکردمالی موسسه موردانتظارمردم است
۳-علت ثبت وفعالیت در شرکتها در بخش دامداری وکشاورزی و معدن وآب معدنی و بخشهای دیگر در شرایطی که جنابعالی نماینده مجلس هستید چیست؟
بحول وقوه الهی در آینده اسناد بیشتری را دراین زمینه منتشر خواهیم کرد و آماده شنیدن وانتشار توضیحات نماینده محترم هستیم و عینا به اطلاع مردم خواهیم رساند.
مجددا توضیح این نکته لازم است که فعلا هیچ گونه اتهامی به ایشان وارد ننموده وصرفا سئوالاتی کاملا معمولی پرسیده شده جهت شفاف سازی و رفع ابهامات موجود.انتظار داریم ایشان وهمه مسئولان محترم بدون ناراحتی ویا خدای نکرده شکایت ؛به این سئوالات پاسخ دهند.
علت حضور آقای جمال خشوعی مدیرکل سابق گمرک که مدتی قبل به جرم تبانی در مسایل اقتصادی و فساد به همراه دو نفر دیگربازداشت شدند وارتباط ونقش ایشان در موسسه خیریه موسوم به شمیم ولایت چیست؟

📌4-با عنایت به وجود برخی ابهامات درخصوص ارتباط جنابعالی با اقای هومن میهن پرست که اخیرا درپرونده موسوم به پدیده شاندیز و حضور همزمان شما وایشان در موسسه مالی نصر درسال۱۳۸۷و اصرارشما برای واگذاری غارعلیصدر به شرکت پدیده چیست؟
با انتشار اسناد برخی افرادی که اسمشان در اسناد ثبتی آمده است با اینجانب تماس گرفتند وضمن تهدید به شکایت علیه بنده گفتند که نقشی درموسسه و کارهای آن نداشته اند وخواستار خط زدن اسمشان دراسنادهستند ؛صدای کورنگ ضمن احترام به تک تک افراد اعلام می نمایدکه کسی را متهم نکردیم و صرفا جهت شفاف سازی وپیگیری مطالبات مردم اسناد درگروه قرارگرفته است وامکان مخدوش کردن سندوجود ندارد ضمن اینکه مجددا تاکید می کنیم ما هیچ فردی را متهم نکرده ایم.

🔸بی صبرانه آماده شنیدن وانتشار توضیحات نماینده محترم هستیم و عینا به اطلاع مردم خواهیم رساند.

این رویکرد نشریه صدای کورنگ در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از تلاشهای اخیر قوه قضائیه درآینده انشاالله ادامه خواهد داشت.
ان الله مع المتقین

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار