كدخبر: 2513 تاريخ : 14 جولای 2023 - 18:58

اعتبارات شهرستانی جوابگوی پروژه‌ها نیست

نماینده مردم شهرستان‌های بهار وکبودراهنگ در گفتگو با همدان پیام با بیان اینکه اعتبارات شهرستانی جوابگوی پروژه‌ها نیست، به تشریح عملکرد دوساله خود در حوزه انتخابیه پرداخت واز اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در دو شهرستان خبر داد.

اعتبارات شهرستانی جوابگوی پروژه‌ها نیست

فتح ا… توسلی یکی از این پروژه‌های مهم و استراتژیکی را پروژه راه همدان، گل‌تپه، علیصدر عنوان کرد و گفت: سال‌ها برای اجرای این پروژه پیگیری شده بود؛ اما چون ماده ۲۳ نداشت عملاً هیچ کاری انجام نمی‌شد یک سال برای اخذ ماده ۲۳ این راه از سامان برنامه و دولت پیگیری کردم تا اینکه اخذ شد.

وی ادامه داد: پس از اخذ ماده ۲۳، بر اساس قانون باید مناقصه برگزار شود که ۲ بار مناقصه برگزار شد که به دلیل نوسانات قیمت هیچ پیمانکاری در مناقصه شرکت نکرد تا در مناقصه سوم با پیمانکاران صحبت شد. ۶ پیمانکار شرکت کردند و شرکت چاوش راه انتخاب شد. در جلسه اخیر بنده با مسئولان وزارت راه قرار شد حداکثر تا یک ماه آینده کارگاه تجهیز عملیات عمرانی آن آغاز شود؛ ۳۲ کیلومتر از مطالعات آن انجام شده است که کار بسیار بزرگ و استراتژیکی برای همدان، بهار، کبودراهنگ و بیجار است.

توسلی گفت: در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان هم مقرر شد که از اعتبارات سفر مبالغی برای پروژه راه همدان، گل‌تپه، علیصدر در نظر گرفته شود؛ اما پیشرفت‌نکردن پروژه مانع می‌شد. در این مرحله با همراهی استاندار همدان در ملاقات‌های متعدد با مسئولان معاونت اجرایی آنها را متقاعد کردیم که باند اول و موجود را ۵۰ درصد محاسبه کنند که به‌سختی پذیرفتند و اعتبار لازم دیده شد‌.

0 دیگاه

ارسال دیگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای مورد نیاز علامتگذاری شده اند *

آخرین اخبار